[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayPoint a ajuns la 10 mil. de tranzactii pe luna in Romania, in principal plati facturi. Compania continua sa-si extinda reteaua proprie de POS-uri.

4 decembrie 2018

Pentru prima jumătate a anului financiar 2018-2019, încheiat la data de 30 septembrie 2018, PayPoint plc raportează pe plan local un volum de 55,8 de milioane tranzacţii, cu 43,8% peste aceeaşi perioadă a anului precedent, creștere generată atât organic, cât și de aportul tranzacțiilor procesate de compania Payzone (achiziționată în octombrie 2017).

„Evoluția se remarcă pe toate segmentele relevante de plăți procesate, de la cel al facturilor (49,1 milioane tranzacții, în creștere cu 42,4%), la încărcarea electronică a cartelelor preplătite pentru telefonie mobilă (6,1 milioane tranzacții, în creștere cu 55,7%), până la serviciile introduse mai recent de PayPoint în mediul de retail.”, potrivit comunicatului de presa.


Asadar, daca din totalul tranzactiilor scadem plata facturilor si incarcarea electronica a cartelelor preplatite, rezulta o diferenta de 600.000 de tranzactii. Aici intra operatiuni precum transferul de bani Western Union pe propriile terminale (serviciu care permite consumatorilor să trimită sau să primească bani atât din afara țării, cât şi de pe teritoriul României), dar si plata rovinietei, a taxei de pod sau a biletelor de calatorie (cu autocarele Euroline sau cu avioanele Blue Air).

Comercianții PayPoint oferă clienților lor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică pentru a face plăți pe internet, prin semnarea de parteneriate cu paysafecard și Neosurf, iar unii dintre ei au fost dotati cu terminale POS, in cadrul unui proiect pilot derulat cu Unicredit.

Potrivit companiei, folosind serviciul de acceptare carduri oferit de PayPoint, „clienții magazinului vor putea plati pentru bunurile achizitionate folosind acest terminal POS instalat in magazin”.

În decursul celor şase luni, în portofoliul PayPoint au fost adăugați încă zece noi furnizori din segmentul utilităților şi cel financiar-bancar, jucători cu acoperire locală, dar și națională, oferind consumatorilor acces la plăți simple și gratuite, din ce în ce mai variate. Totodată, compania a continuat și demersurile de creștere și optimizare a rețelei de magazine partenere, care se ridica in prezent la peste 18.000, la nivelul întregii țări.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: „(…) Vom continua să inovam pentru a ne păstra avantajele competitive, pentru a aduce pe piață noi produse și servicii și pentru a îmbunătăți experiența consumatorilor și a comercianților parteneri. Un prim pas în această direcție este o nouă generație de terminale pe care plănuim să o introducem pe piață, luând totodată în calcul pentru viitor și segmente neadresate până acum de PayPoint, precum cel digital.”

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, compania are încheiate contracte cu 174 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare şi nu numai.

Pe sectorul livrare colete – datorită parteneriatului dintre PayPoint si FAN Courier, consumatorii îşi pot ridica din magazinele PayPoint Colet Expres produsele comandate, la o oră potrivită programului lor.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?