[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Patronul Fan Courier despre scaderea comenzilor: „lucrurile au inceput sa deraieze la inceputul acestei saptamani”

20 martie 2020

Desi tot mai multa lume lucreaza de acasa, iar altii pur si simplu stau acasa, urmand recomandarile autoritatilor, comenzile curierilor nu sunt in crestere ca efect al migrarii romanilor catre comertul online, cel putin in cazul Fan Courier.

„Lucrurile au început să deraieze la începutul acestei săptămâni, spune Felix Pătrășcanu, CEO-ul Fan Courier, potrivit hotnews.ro. ”Am observat scăderi de câteva zeci de mii de livrări. De la o medie de 250.000 de livrări cât aveam întro zi bună, am coborât cu câteva zeci de mii. Ieri (miercuri, 18 martie/n.red.) am avut de pildă 180-190.000 de expediții.”


„Comenzile au scăzut, mai ales pe zona de produse de fashion şi electroIT, dar au crescut pe zona de food. Care nu era o parte consistentă a businessului Fan Courier, dar a început să prindă un contur tot mai de amploare.”, mai precizeaza Patrascanu.

„Firmele de curierat cu care colaborăm în Europa ne-au anunțat că au făcut unele schimbări în livrare, mai ales pe zona de plăţi. Slovacia şi Cehia nu mai primesc de pildă comenzi cu plata cash la livrare, tocmai pentru a se proteja de riscul contaminării prin intermediul numerarului.”, spune Pătrășcanu.

”Curierii noştri sunt dotați cu POS-uri, dar asta nu schimbă mare lucru pentru că tot implică un contact cu clientul. Curierul ia cardul, îl trece prin POS etc. Singurul lucru care ar putea să ne ajute este plata online pe site-ul magazinului de la care clientul a comandat. In acest fel curierul i-ar lăsa clientului produsul la ușă sau în curte, iar contactul direct ar fi evitat. Ne dorim și noi din tot sufletul acest lucru!”, a mai adaugat CEO-ul Fan Courier.

Interviul integral aici

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?