QUALITANCE, companie de inovație, tehnologie și inteligență artificială fondată în România, anunță astăzi un nou parteneriat de inovație cu Patria Bank, în direcția dezvoltării experiențelor digitale ale clienților băncii.
Cele două echipe vor colabora strâns într-un proiect de experience design, în care vor identifica nevoile clienților, folosindu-se de principii de design thinking.
„Această inițiativă vine pe fondul creșterii oportunităților de dezvoltare a serviciilor bancare digitale în zone importante precum procesul de înrolare a clienților, accesul la servicii cu valoare adăugată și asistență în timp real,” potrivit comunicatului.
„După implementarea de anul trecut a fluxurilor de lucru online pentru serviciile de carduri și brokeri, în 2021, vom face face un pas important în Patria Bank prin deschiderea colaborării cu clienții 100% în online și, concomitent, prin extinderea ofertei de produse digitale,” declară Valentin Vancea, Director General Adjunct și Membru al Comitetului Directorilor Patria Bank.
„Suntem încântați să dezvoltăm alături de Patria Bank, pentru clienții săi, o nouă etapă digitală bazată pe experience design. Acesta este momentul perfect pentru a ridica standardele printr-o nouă abordare a clienților din zona de private banking, axată pe experiențe digitale inovatoare”, completează Mike Parsons, CEO QUALITANCE.
„Noul parteneriat marchează startul unei etape de transformare, în care tehnologia și design-ul vor juca un rol esențial în crearea unui plus de valoare pentru clienții Patria Bank,” se mai precizeaza in comunicat.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: