[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Parteneriat intre Grupul City Grill si Raiffeisen Bank pentru promovarea platilor cu mobilul direct din aplicatii

3 noiembrie 2016

Prin parteneriatul incheiat recent intre Grupul City Grill si Raiffeisen Bank, posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicatia „Out4Food” pot face plata direct din aplicatie, cu ajutorul serviciului Raiffeisen E-commerce.

“Aplicatia Out4Food este un instrument care aduce new business, iar cifrele pe care le genereaza sustin acest lucru. Functiunea de plata direct prin aplicatie, dezvoltata in parteneriat cu Raiffeisen Bank, a generat, in primele zile de la lansare, cateva sute de tranzactii, fiind un real succes. Aceasta este inca o dovada a faptului ca tinerii din generatia millennials sunt core targetul nostru, asa cum ne si arata rapoartele psihografice si demografice”, a declarat Ramona Popescu, marketing manager al grupului City Grill.

Dupa patru ani de functionare a aplicatiei Out4Food, sunt peste 100.000 de clienti inrolati in program, cu ajutorul carora s-au efectuat aproximativ 1.500.000 de tranzactii. In program exista de la clienti cu o singura tranzactie, pana la recordul de 1.563 de tranzactii pentru un singur client.

In primele opt luni ale anului 2016 s-a inregistrat, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, o crestere a tranzactiilor prin intermediul plaformei Out4Food cu 5,96%, iar totalul veniturilor a crescut cu 9,60%. Cresterea medie a incasarilor pe tranzactie a fost de 4,84%.

“Incercam sa fim cat mai creativi atunci cand lansam oferte prin program, dar si sa tinem cont de feedback-ul constant pe care ni-l dau clientii. Cu cat ne apropiem mai mult de ceea ce isi doresc, cu atat cifrele generate de acest program vor prezenta evolutii pozitive”, a mai declarat Ramona Popescu, Marketing Manager, Grupul City Grill

Proiectul Out4Food a fost dezvoltat in parteneriat cu Expremio Marketing, o divizie a Bit-Soft si a presupus o investitie de cateva zeci de mii de euro, bani investiti in soft, carduri printate, aplicatie si training. Insa o aplicatie presupune investii in cercetare dezvoltare si update constant, altfel, intr-un orizont de cateva luni, devine deja invechita.

Prin intermediul programului Out4Food, clientii isi pot gestiona contul prin telefonul mobil, pot face comenzi online fara sa astepte chelnerul, pot rezerva o masa la oricare dintre restaurantele grupului, primesc puncte de fidelitate la fiecare vizita, se bucura de oferte sau cadouri-surpriza, pot face cadou punctele acumulate prietenilor si, mai nou, pot achita nota de plata prin aplicatie.

Sursa: agora.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?