Paravion.ro anunta cresterea de zece ori a numarului de vacante platite online cu cardul

3 octombrie 2014

Numarul turistilor care au ales sa plece anul acesta in destinatiile de vacanta oferite de Paravion.ro, una dintre cele mai importante agentii de turism exclusiv online din Romania, a crescut cu 140% fata de 2013. Cresterea Paravion.ro este vizibila si la nivelul numarului de vacante platite online cu cardul, care erau, la jumatatea lui 2014, de 10 ori mai multe fata de primul semestru al lui 2013.

Totodata, pachetele de vacante au generat peste 8% din totalul vanzarilor realizate de companie in iulie 2014, urmand ca pana la finalul anului, acestea sa depaseasa 15% din cifra de afaceri Paravion.ro.

Conform reprezentantilor companiei, evolutia inregistrata anul acesta se datoreza investitiilor realizate atat in eficientizarea serviciilor online, cat si in îmbogatirea portofoliului cu noi oferte, bilete charter si last minute-uri in destinatiile cele mai cautate de romani.

Cele mai bine vandute pachete estivale de pe platforma au fost cele din insulele grecesti, pentru care au optat 30% din turistii Paravion.ro, urmate de plajele din Turcia, peste 19% dintre turistii romani care au achizitionat pachete de vara din oferta Paravion.ro optand pentru plajele din Antalya si Bodrum, de trei ori mai multi comparativ cu anul precedent.

Paravion.ro, agentie de turism 100% online pe piata din Romania, ofera servicii precum rezervari de bilete de avion, vacanţe, închirieri auto si hotel. Site-ul dispune de un Call Center 24/24 si de soluţii de siguranta dezvoltate de catre PayU. In 2013, Paravion.ro a lansat aplicatia pentru mobil Paravion powered by Vodafone, prin care utilizatorii isi pot rezerva şi plati zborurile cu avionul direct prin intermediul telefonului mobil.

In cursul anului 2013,Paravion Tour SRL a înregistrat o cifra de faceri neta de 55,5 mil. RON și o pierdere de 2,3 mil. RON.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?