Retailerul elefant.ro a înregistrat în primul semestru al anului venituri totale din vânzări în valoare de 21,2 milioane euro, în creștere cu 62% față de perioada similară a anului trecut, când același indicator se ridica la 13,1 milioane euro, potrivit profit.ro.
Totodată, pentru prima dată în istorie, compania a înregistrat EBITDA (Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization) în intervalul ianuarie-iunie. Comparativ, în primul semestru din 2019, rezultatul operațional a fost de – 1,2 mil. euro.
Pentru întregul exercițiu financiar, compania prognozează venituri totale de 45 milioane euro și menținerea pe profit operațional.
„Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”