Companiile de leasing incep sa lanseze asistenti virtuali inteligenti pentru automatizarea simularilor de rate si suport clienti 24/7

29 iulie 2020

DRUID, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă lansarea asistentului virtual Eliza, pentru OTP Leasing România, parte din OTP Grup, care automatizează procesul de ofertare pentru persoane juridice și oferă suport 24/7 pentru clienții existenți.  

Găzduit direct în site-ul OTP Leasing, Eliza poate fi accesată atât de către clienţii actuali, prin platforma securizată My Leasing, cât şi de către clienții potenţiali. Clienţii din portofoliul OTP Leasing România au acces la interogări legate de cont, la situaţiile de plată a ratelor sau își pot descărca împuternicirile de daună și de ieșire din țară.

Clienţii potenţiali au la dispoziţie diverse simulări de rate prin intermediul Elizei. În situaţia în care un potenţial client este de acord cu o simulare, Eliza captează informaţii pe baza codului unic de înregistrare fiscală, realizează automat verificarea companiei prin integrarea de microservicii cu KeysFin, apoi salvează informaţiile colectate în soluţia CRM a companiei. Astfel, consultanții de vânzări ai OTP Leasing primesc toate informaţiile necesare despre oportunităţile colectate prin intermediul Elizei, îmbunătățind timpul de răspuns pentru clienți.

„Ne concentrăm pe dezvoltarea soluțiilor de tip self-service, disponibile 24/7 la un click distanță pentru utilizatori. Lansarea chatbotului Eliza este cea mai recentă initițivă în această direcție. Eliza este gândită pornind de la nevoile recurente ale clienților noștri și ale celor care doresc să obțină finanțare. Este o continuare firească a efortului nostru de a oferi soluții prietenoase pentru afacerile locale, care sprijnă debirocratizarea și eliminarea timpului de așteptare și le permite companiilor să se concentreze pe business și dezvoltarea acestuia”, declară Steliana Moraru, Head of Marketing and Digital Transformation, OTP Leasing.  

Mă bucură adopţia tehnologiei DRUID atât la nivelul OTP Bank, cât şi OTP Leasing, organizaţii cu portofolii sofisticate de soluţii şi tradiţie de peste 10 ani în România. Dacă chatbotul Octavian dă o mână de ajutor agenţilor din centrul de suport clienţi al OTP Bank, iată că chatbotul Eliza dezvoltat cu OTP Leasing oferă o soluţie de automatizare utilă de self-service pentru clienți și pentru consultanții de vânzări. Este o iniţiativă lăudabilă de agilitate într-un context în care canalele digitale devin normalitate”, declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?