[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

OTP Bank Romania lanseaza o oferta speciala la achizitionarea pachetului POS

19 aprilie 2016

În perioada 10 aprilie – 30 iunie 2016 la achiziționarea unui pachet POS clientii OTP Bank Romania beneficiaza, pentru rulaje lunare de minimum 10.000 lei, de un comision procesare tranzacții POS/E-commerce de 0,35%, gratuitate timp de trei luni pentru pachetul POS în cazul clienților din segmentul „e-commerce” si instalarea și administrarea terminalului POS gratuit.

OTP Bank România lansează o nouă ofertă specială pentru pachetul POS, destinat clienţilor persoane juridice: 50% reducere la comisionul de procesare, pe o perioadă de șase luni și, suplimentar, 3 luni de gratuitate a pachetului POS, pentru clienţii din segmentul „e-commerce”.


Pachetul POS de la OTP Bank România pune la dispoziția clienţilor persoane juridice şi celor din categoria profesiilor liberale, numeroase avantaje, precum instalarea și administrarea gratuită a terminalului POS cu tehnologie „contactless” si administrarea conturilor curente, indiferent de numărul acestora sau valuta în care sunt deschise.

De asemenea, banca ofera un abonament OTPdirekt gratuit (internet banking, SmartBank, contact center şi alerte SMS) pentru un utilizator, comision zero pentru ordinele de plată intrabancare în lei realizate prin OTPdirekt si
10 ordine de plată interbancare gratuite/ lună, în lei, realizate prin OTPdirekt.

„OTP Bank România a redus cu 50% comisionul de procesare în primele 6 luni de utilizare a noului pachet POS. Astfel, pentru rulaje lunare POS de minimum 10.000 de lei, comisionul este de 0.35% (faţă de 0.7% standard), iar pentru rulaje POS mai mici de 10.000 RON, comisionul este de 0.45% (de la 0.9% standard).”, potrivit comunicatului de presa.

Clienții care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului electronic beneficiază, suplimentar, de gratuitate în primele 3 luni de utilizare a pachetului POS.
„Utilizatorii seviciului e-commerce se bucură de asistenţă tehnică specializată la configurarea website-urilor şi procesarea tranzacţiilor prin carduri pe internet, la standardele 3D Secure furnizate de Visa şi MasterCard, pentru limitarea riscului de fraudă prin card. Mai mult, decontarea tranzacţiilor POS este realizată în termen de o zi lucrătoare.”, se mai precizeaza in comunicat.

„Pe o piata tot mai dinamica, OTP Bank răspunde cerinţelor operaţionale ale companiilor în ceea ce priveşte acceptarea la plată a cardurilor bancare, oferindu-le infrastructura necesară, plus o varietate de servicii complementare, la standarde superioare de calitate şi în condiţii comerciale avantajoase. Intenţia noastră este aceea de a acoperi necesarul de servicii bancare al companiilor, din poziţia de partener de încredere al acestora”, a declarat Adrian Chichiţă, Director Carduri, OTP Bank România.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?