OTP Bank propune un comision de 0,35% pentru procesarea tranzactiiilor POS/ecommerce

28 octombrie 2016

OTP Bank România a redus cu 50% comisionul de procesare a tranzactiilor, în primele 6 luni de utilizare a terminalului OTP POS. Astfel, pentru rulaje lunare POS de minimum 10.000 de lei, comisionul este de 0.35% (faţă de 0.7% comision standard), iar pentru rulaje POS mai mici de 10.000 RON, comisionul este de 0.45% (de la 0.9% comision standard).

Clienții (persoane juridice si profesii liberale) care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului electronic beneficiază, suplimentar, de gratuitate în primele 3 luni de utilizare a pachetului OTP POS. Utilizatorii seviciului e-commerce beneficiază de asistenţă tehnică specializată la configurarea website-urilor şi procesarea tranzacţiilor prin carduri pe internet, la standardele 3D Secure furnizate de Visa şi MasterCard, pentru limitarea riscului de fraudă prin card. Mai mult, decontarea tranzacţiilor POS este realizată în termen de o zi lucrătoare.


„Într-un mediu din ce în ce mai activ, continuăm să facilităm accesul clienţilor noştri persoane juridice la cele mai noi soluţii de acceptare la plată a cardurilor bancare, oferindu-le infrastructura necesară şi o varietate de servicii complementare, la standarde înalte de calitate şi în condiţii comerciale avantajoase. Ne-am propus să acoperim cȃt mai bine necesarul de servicii bancare al companiilor, nu ca simplu furnizor, ci în calitate de partener de încredere al acestora.”, a declarat Adrian Chichiţă, Director Carduri, OTP Bank România.

Pachetul OTP POS pune la dispoziția clienţilor avantajul instalarii și administrarii gratuite a terminalului POS cu tehnologie „contactless”. De asemenea, banca ofera gratuit, pentru un utilizator, un abonament OTPdirekt (Internet Banking, SmartBank, contact center şi alerte SMS) gratuit, comision zero pentru ordinele de plată intrabancare în lei realizate prin OTPdirekt si 10 ordine de plată interbancare gratuite/ lună, în lei, realizate prin OTPdirekt.

Sursa: OTP Bank

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?