OTP Bank România anunta lansarea unui nou instrument de suport și comunicare, chatbot-ul Octavian, „care oferă informații personalizate în contextul actual, dar și îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor.”, potrivit comunicatului.
”Chatbot-ul Octavian, care acționează ca un agent uman, răspunde instant și oferă o interacțiune personalizată, 24 de ore din 24”, au declarat reprezentanții OTP Bank.
Accesând website-ul bancii, clienții pot să dispună rapid de informații despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale și agenții sau să beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.
Robot software și pentru procesarea solicitărilor online de suspendare a ratelor
În urmă cu câteva săptămâni, banca a pus în producție primul său robot software care ajută la procesarea solicitărilor de amânare a ratelor trimise online de către clienți.
Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) și folosește o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate.
„RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană și care rezolvă operațiuni, iar robotul nostru efectuează sarcini precum: sortarea și procesarea e-mailurilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii și interpretarea răspunsurilor acestora.”, a mai precizat banca.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: