[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Okazii.ro lanseaza propriul program de afiliere

21 mai 2013

La 13 ani de la inceperea activitatii, okazii.ro considera ca a ajuns la masa critica necesara pentru lansarea propriului program de afiliere. Din cei 2.000 de comercianti care sunt practic vanzatorii Okazii.ro, ce isi promoveaza produsele prin acest sistem, cu 200 de site-uri afiliate s-a reusit deja finalizarea discutiilor inainte de lansarea efectiva a programului. Reprezentantii okazii.ro se asteapta la o crestere intre 10% si 30% a numarului de tranzactii provenite din sistemul de afiliere, dupa primul an de la lansarea programului.

Avand in vedere ca okazii.ro a fost unul dintre primele magazine online din Romania, dar si faptul ca prima retea de marketing afiliat a fost lansata inca din 2008 pe piata autohtona, decizia okazii.ro de a implementa propriul program de afiliere pare neasteptat de intarziata.

“Numarul si diversitatea produselor pe Okazii.ro a crescut mult in ultimii ani si am dorit sa avem o masa critica de produse pentru afiliati, sa fim pregatiti pentru orice nevoie a acestora, in functie de specificul site-ului sau al blogului”, explica decizia doamna Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager Okazii.ro.

Programul de afiliere Okazii.ro se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania care deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta. Din cele 2,4 milioane de produse listate pe okazii.ro, afiliatii vor putea promova peste 200.000 de produse inscrise in program la lansare. Produsele sunt atat noi cat si second-hand iar numarul acestora este in crestere permanenta.

Ele provin de la utilizatorii platformei Okazii.ro, persoane fizice, dar si din partea persoanelor juridice si a magazinelor online. Produsele fac parte din 9 categorii, si anume: Fashion&Beauty, Computere si Electronice, Telefoane Mobile, Universul copiilor, Librarie, Arta si obiecte de colectie, Filme, Muzica, Jocuri, Casa, Gradina, Sport si Auto-Moto.

Programul de afiliere Okazii.ro pune la dispozitia afiliaţilor, instrumente de promovare sub forma de bannere si widget-uri, acestea vor fi extinse si adaptate permanent in functie de nevoile si cerintele afiliatilor.

Oficialii okazii.ro cred ca vor concura sistemul de afiliere al celor de la 2parale.ro, principalele atuuri aduse in discutie fiind faptul ca afiliatii vor putea promova si produse second hand, adaptabilitatea instrumentele de promovare la specificul site-ului/blogului si nivelul ridicat al comisioanelor acordate.

Astfel, comisionul de care vor beneficia afiliatii poate ajunge pana la 20% din valoarea comenzii realizate de catre utilizatori prin intermediul instrumentelor de promovare puse la dispozitie de catre programul de afiliere Okazii.ro. Acest procent variaza in functie de categoria de produse promovata de afiliat si de starea produsului. Perioada de comisionare este de 30 de zile din momentul in care utilizatorul a dat click pe un produs promovat de afiliat.

Sursa: Okazii.ro

Lansat oficial pe 15 aprilie 2000, reprezentantii Okazii.ro considera ca portalul este cel mai mare site de comert online din Romania, conectand milioane de cumparatori si vanzatori in fiecare zi. Okazii are peste 2,4 milioane de produse listate in toate categoriile, peste 4,2 milioane de vizitatori lunar si 140.000 de vanzatori.

Prima platforma de marketing afiliat din Romania, www.2parale.ro, a aparut inca din 2008 si a ajuns la un numar de 22.000 de afiliati fiind activa si pe pietele din Bulgaria, Serbia, Irak si Cipru. Pana in prezent, platforma 2parale a generat – in toata aceasta perioada de 5 ani – un volum total de vanzari in valoare de 52 mil. RON (fara TVA) in vreme ce nivelul comisioanelor aprobat s-a ridicat la 4,2 mil. RON.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?