Circa 40% dintre barbatii din mediul urban au facut cel putin o data shopping online, in timp ce 33% au efectuat cel putin o data tranzactii bancare prin internet, potrivit Raportului “Barbatul – de la arc la shopping cart”.
Spre deosebire de femei, care sunt mai degraba conservatoare si constante in ceea ce priveste consumul si veniturile, barbatii sunt definiti de extreme. Si asta pentru ca ei percep cu mai multa anxietate fluctuatiile de venit si pot avea reactii bruste, trecand rapid de la produse premium la unele mult mai ieftine.
Cand vine vorba de achizitia de gadget-uri si echipamente tehnologice, barbatii se informeaza, in egala masura, de la prieteni/familie si de pe Internet, dar tin cont si de parerea specialistilor.
Barbatii sub 30 de ani pun pe aceeasi pozitie serviciul si hobby-urile, pe cand cei de peste 30 de ani considera in mai mare masura ca serviciul este de importanta vitala.
Cercetarea a fost realizata in luna iulie 2013, pe un esantion de 500 de barbati romani, cu varste cuprinse intre 20 si 55 de ani, ce locuiesc in orase cu peste 50.000 de locuitori.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: