Numarul reclamatiilor consumatorilor privind serviciile financiare s-a redus la jumatate, in ultimii trei ani

22 ianuarie 2020

Infiintarea Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a avut o contribuţie decisivă la reducerea reclamatiilor consumatorilor catre ANPC, privind serviciile financiare: cu 55,3% in perioada 2016-2018, potrivit directorului general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, citat de news.ro.

In aceeasi perioada, numărul cererilor adresate CSALB a crescut de aproape patru ori.

În ultimii trei ani şi jumătate, peste 1.400 de români şi-au rezolvat problemele cu băncile şi IFN-urile, prin intermediul CSALB, iar suma totală obţinută în urma negocierilor depăşeşte 2 milioane de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Jan Schildbach – Analyst Deutsche Bank


„Though Libra has met with fierce resistance from central banks and supervisory authorities and might never see the light of day, in many other cases tech firms (both start-ups and established big players) have successfully captured bits and pieces of universal banks’ traditional value chain. This trend may only intensify in the coming years. In this environment, European banks remain squeezed.”

Sondaj
In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash