[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Numarul reclamatiilor consumatorilor privind serviciile financiare s-a redus la jumatate, in ultimii trei ani

22 ianuarie 2020

Infiintarea Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a avut o contribuţie decisivă la reducerea reclamatiilor consumatorilor catre ANPC, privind serviciile financiare: cu 55,3% in perioada 2016-2018, potrivit directorului general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, citat de news.ro.

In aceeasi perioada, numărul cererilor adresate CSALB a crescut de aproape patru ori.

În ultimii trei ani şi jumătate, peste 1.400 de români şi-au rezolvat problemele cu băncile şi IFN-urile, prin intermediul CSALB, iar suma totală obţinută în urma negocierilor depăşeşte 2 milioane de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?