Netopia mobilPay anunta integrarea in cea mai mare platforma de ecommerce din lume

14 iulie 2016

NETOPIA mobilPay, liderul plăţilor digitale din România, anunta ca este singurul jucător din payment-ul local integrat în Shopify, cea mai mare platformă multichannel de e-commerce din lume, dedicată magazinelor online medii şi mici.

„Începând de la 1 iulie, toate magazinele online europene care utilizează platforma Shopify pot opta pentru serviciile de procesare a plăţilor online şi mobile dezvoltate de NETOPIA mobilPay. Pe lângă tranzacţiile digitale cu cardul şi cele mobile, NETOPIA mobilPay le oferă magazinelor online care utilizează Shopify şi opţiunea de procesare Bitcoin, fiind, astfel, printre puţinii procesatori integraţi pe platforma de e-commerce care intermediază plăţi în moneda digitală.”, potrivit comunicatului de presa.

Mai mult decât atât, inclusiv business-urile din e-commerce-ul local care utilizează sistemul NETOPIA mobilPay „au acces mult mai simplu la soluţiile de e-commerce Shopify”, gigantul canadian cu afaceri de peste 200 milioane de dolari în 2015, se mai arata in comunicat

“NETOPIA mobilPay este un produs al inovaţiei digitale, care nu are graniţe, iar e-commerce-ul este printre puţinele industrii din lume care se adresează consumatorului global. Integrarea cu Shopify este următorul pas pe care NETOPIA mobilPay îl face pentru apropierea de acest consumator fără graniţe, cu beneficii evidente inclusiv pentru comercianţii români care îşi dorească să vândă mai simplu internaţional”, declară Antonio Eram, CEO şi Fondator al NETOPIA mobilPay.

Potrivit CEO-ului şi Fondatorului companiei, decizia de integrare cu Shopify a fost luată în urma feedback-ului primit de la comercianţii parteneri, care pot accesa, la rândul lor, mult mai facil, soluţiiile multichannel puse la dispoziţie de platforma internaţională de e-commerce.

Fondată în 2004, în Canada, Shopify este, în prezent, cea mai mare platformă cloud de e-commerce din lume, utilizată de peste 250.000 de magazine online medii şi mici, din peste 150 de ţări.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?