NETOPIA mobilPay, liderul plăţilor digitale din România, anunta ca este singurul jucător din payment-ul local integrat în Shopify, cea mai mare platformă multichannel de e-commerce din lume, dedicată magazinelor online medii şi mici.
„Începând de la 1 iulie, toate magazinele online europene care utilizează platforma Shopify pot opta pentru serviciile de procesare a plăţilor online şi mobile dezvoltate de NETOPIA mobilPay. Pe lângă tranzacţiile digitale cu cardul şi cele mobile, NETOPIA mobilPay le oferă magazinelor online care utilizează Shopify şi opţiunea de procesare Bitcoin, fiind, astfel, printre puţinii procesatori integraţi pe platforma de e-commerce care intermediază plăţi în moneda digitală.”, potrivit comunicatului de presa.
Mai mult decât atât, inclusiv business-urile din e-commerce-ul local care utilizează sistemul NETOPIA mobilPay „au acces mult mai simplu la soluţiile de e-commerce Shopify”, gigantul canadian cu afaceri de peste 200 milioane de dolari în 2015, se mai arata in comunicat
“NETOPIA mobilPay este un produs al inovaţiei digitale, care nu are graniţe, iar e-commerce-ul este printre puţinele industrii din lume care se adresează consumatorului global. Integrarea cu Shopify este următorul pas pe care NETOPIA mobilPay îl face pentru apropierea de acest consumator fără graniţe, cu beneficii evidente inclusiv pentru comercianţii români care îşi dorească să vândă mai simplu internaţional”, declară Antonio Eram, CEO şi Fondator al NETOPIA mobilPay.
Potrivit CEO-ului şi Fondatorului companiei, decizia de integrare cu Shopify a fost luată în urma feedback-ului primit de la comercianţii parteneri, care pot accesa, la rândul lor, mult mai facil, soluţiiile multichannel puse la dispoziţie de platforma internaţională de e-commerce.
Fondată în 2004, în Canada, Shopify este, în prezent, cea mai mare platformă cloud de e-commerce din lume, utilizată de peste 250.000 de magazine online medii şi mici, din peste 150 de ţări.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: