[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

NETOPIA lanseaza noua versiune a aplicatiei mobilPay Wallet si estimeaza o crestere de peste 50% a numarului de utilizatori

4 iunie 2018

Odată cu noua versiune, comercianții vor putea accepta „mult mai ușor” plățile realizate cu mobilPay Wallet, prin scanarea unui cod QR disponibil la casele de marcat sau în pagina de plată securizată. Netopia Payments estimează o creștere de peste 50% a numărului de utilizatori odată cu lansarea noii versiuni.

„Noua versiune mobilPay Wallet oferă utilizatorilor un meniu intuitiv, o interfață mai atrăgătoare, dar și noi funcționalități. De asemenea, în această versiune, partenerii aplicației pot pune la dispoziția utilizatorilor oferte personalizate disponibile doar pentru clienții care achită cu mobilPay Wallet. Pe lângă cardurile Visa și Mastercard de debit sau de credit, care puteau fi adăugate în aplicație încă din versiunea anterioară, utilizatorii pot adăuga acum și cardurile de loialitate de la diverși comercianți din piață.”, potrivit comunicatului de presa.

„Versiunea nouă a aplicației se adresează consumatorului modern, informat și care dorește să-și petreacă timpul altfel decât așteptând la cozi la bănci, completând formulare online sau stând ore în șir la ghișeu. Ne dorim ca versiunea 2.0 să ajungă la cât mai mulți utilizatori, să ușureze procesul de plată și să înlocuiască portofelul clasic. Mai mult, clienții noștri pot beneficia de acum de reducerile cardurilor de loialitate, fiind suficient să deschidă aplicația, să acceseze zona Loialitate și să prezinte cardul comerciantului în al cărui magazin se află”, declară Antonio Eram, CEO și Fondator NETOPIA.

Datele NETOPIA arată că utilizatorii mobilPay Wallet aleg să plătească cel mai mult în mediul online, prin scanarea codului QR din pagina de plată a celor peste 4000 de comercianți parteneri. Tranzacțiile online reprezintă peste 45% din totalul plăților. Pe locul al doilea se află plata facturilor direct din aplicație, cu un procent de 25%, urmată de plata prin Scan & Pay în magazinele fizice (Carrefour, Selgros, Cora, Chopstix) care reprezintă aproape 10% din totalul tranzacțiilor. Achizițiile biletelor de transport în comun direct prin mobilPay Wallet reprezintă peste 15%, orașul cu cel mai mare procentaj fiind Cluj-Napoca.

Potrivit datelor companiei, suma medie a tranzacțiilor efectuate prin mobilPay Wallet este de 102.4 lei. Cele mai multe plăți realizate prin aplicație sunt cele pentru facturile online, taxe și impozite, urmate de plata comenzilor pentru livrarea mâncării, plata biletelor la diverse evenimente, a biletelor de avion sau a costurilor de întreținere.

Noua versiune a aplicației mobilPay Wallet poate fi descărcată gratuit, din App Store sau Google Play, pe telefoanele smart cu sisteme de operare iOS și Android.

Compania a lansat  mobilPay Wallet in 2013. Aplicaţia este cea mai premiată soluţie de plată din România şi primul produs tech românesc premiat şi consacrat în Silicon Valley. Este o soluție complet gratuită pentru utilizatori, iar plățile se fac instant din aplicație sau prin scanarea codului QR afișat la casele de marcat sau pe pagina de plată online.

Fiecare plată este securizată, iar utilizatorii mobilPay Wallet achită inteligent, în mii de locuri, online sau offline: la casele de marcat Carrefour Hipermarket și Carrefour Market, Selgros, Carrefour Express Pronto și Cora, facturi de telefonie, internet și TV (Orange, Vodafone, UPC, Telekom Fix), facturi de utilități, reîncărcarea de cartele prepaid, transport public în diferite orașe ale țării, parcări, întreţinere la bloc sau la restaurante. De asemenea, consumatorii pot achita produse şi servicii la peste 4.000 de comercianți online, totul printr-o simplă scanare de QR.

În 2017, aplicaţia a primit inclusiv distincţia „Cel mai bun produs fintech”, în cadrul Global Startup Awards, etapa locală, după ce a fost numită, gradual: „Premiera anului în offline” în cadrul Galei No Cash în 2015, premiera anului la categoria „Soluţii de plată nebancare” tot în cadrul Galei Nocash 2014, şi a obţinut, tot în 2014, primul loc la Mobile Awards România, la categoria Payment.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?