[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

MyBRD mobile – crestere anuala de aproape 60% a numarului de contracte

2 august 2017

BRD anunta ca și-a menținut „evoluția comercială solidă” în prima jumătate a anului 2017, cu numărul de clienți persoane fizice în creștere cu 21 mii, în comparație cu perioada similară a anului trecut.

Gradul de echipare a clienților (număr mediu de produse pe client activ) a crescut în continuare, de la 3,99 la sfârșitul lunii iunie 2016, la 4,13 la sfârșitul lunii iunie 2017, marcat de tendința generală de creștere a gradului de digitalizare.

Stocul de contracte internet și mobile banking a atins 1,25 milioane la sfârșitul lunii iunie 2017, +27,1% în comparație cu iunie 2016. „În special, interesul clienților pentru aplicația de mobile banking continuă evoluția ascendentă, așa cum arată creșterea puternică a stocului abonamentelor MyBRD mobile (număr de contracte mai mare cu 59,2% față de iunie 2016).”, potrivit comunicatului.

BRD a continuat îmbunătățirea experienței bancare digitale a clienților prin oferirea de noi funcționalități pentru aplicațiile sale de internet și mobile banking. Persoanele fizice au acum posibilitatea de a primi bani prin Western Union direct prin intermediul aplicațiilor MyBRD Net și MyBRD Mobile. În plus, utilizatorii aplicației pentru mobil se pot autentifica și pot autoriza plăți folosind cititorul de amprente, beneficiind de o experiență sigură și convenabilă.

“BRD a obținut o performanță foarte solidă în prima jumatate a anului 2017, marcată de rezultate financiare robuste, o îmbunătățire semnificativă a profilului de risc și continuarea creșterii activitatii comerciale. Continuăm să investim în oferta digitală, menită să imbunătățească experiența bancară a clienților noștri. Ne concentrăm în cotinuare pe îmbunătățirea constantă a calității serviciilor și produselor noastre și rafinarea modelului de afaceri orientat către client. ”, a declarat François Bloch, director general al BRD.

Sursa: BRD

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?