MyBRD Mobile – aproape 30.000 de clienti si tranzactii in valoare de 5,5 mil. Euro

29 ianuarie 2014

Prin lansarea MyBRD Mobile, piata romaneasca a mobile bankingului a crescut cu aproape 15% in doua luni, in aceasta perioada, aplicatia BRD fiind selectata de 2 ori de iTunes in categoria „What’s Hot in Finance”, potrivit unui comunicat al bancii.

Lansat in luna noiembrie a anului trecut, MyBRD Mobile numara deja aproximativ 30.000 de clienti, care au realizat 17.000 de tranzactii a caror valoare depaseste 5,5 M EUR.


Serviciul MyBRD Mobile le ofera utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plati facturile si de a obtine informatii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil. Aplicatia le ofera clientilor cele mai inovatoare modalitati de transfer, precum scanarea codului de bare al facturilor, transferurile catre coduri QR si catre numere de telefon.

Aplicatia a primit din partea revistei e-Fin@nce premiul „e-mobile banking”, pentru lansarea in 2013 a solutiei MyBRD Mobile, „cea mai noua si complexa solutie mobile banking de pe piata romaneasca”.
„Distinctia primita confirma cererea in crestere de astfel de solutii pe o piata care devine tot mai orientata catre mobilitate si o rezolvare foarte rapida a nevoilor clientilor”, a spus Bogdan Spuza, Directorul Departamentului Marketing si Managementul Produselor din cadrul BRD.

Aplicatia este compatibila cu telefoanele smartphone (iOS, Android si Windows) si tabletele (iPad, Android), fiind disponibila gratuit pentru descarcare in magazinele virtuale de aplicatii specifice. De asemenea, MyBRD Mobile este optimizata pentru accesare prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro si prin USSD la numarul scurt *117#.

Taguri:
Comentarii (1)
  1. Super tare! Informatia merita toata atentia, o voi lua in calcul.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?