[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

MerchantPro : Magazinele online au avut cresteri medii de 50% in octombrie. „Tendinta ascendenta va continua si in noiembrie.”

10 noiembrie 2020

Contextul imprevizibil care se menține a generat noi creșteri spectaculoase în online în lunile septembrie-octombrie. Astfel, pe platforma MerchantPro, la nivelul celor peste 1.500 de magazine active, „numărul și valoarea comenzilor în octombrie au crescut cu 50% față de perioada similară a anului trecut,” potrivit comunicatului.

În perspectiva Black Friday, „trendul ascendent va continua și în noiembrie, când se așteaptă creșteri medii de 35-40% față de vânzarile înregistrate la Black Friday 2019,” precizeaza compania.

După ce perioada iunie – august a cunoscut o creștere mai temperată față de 2019, de 35% în valoarea tranzacțiilor, respectiv 30% în numărul comenzilor plasate pentru magazinele care funcționează pe platforma de eCommerce MerchanPro, toamna a venit cu noi creșteri-record. Astfel, în luna septembrie creșterea pe cele două segmente analizate a fost de 39%, față de perioada similară din 2019, în timp în octombrie aceasta a fost de 50%.

Printre factorii care au stat la baza dinamicii pozitive se numără atât începerea școlii, cât și noile restricții și precauții în contextul pandemic actual. Comportamentul de cumpărare orientat către online pe care l-am observat în primele luni de pandemie se menține. Acesta produce noi creșteri la nivelul magazinelor de pe platformă. Cel mai probabil, sfârșitul de an va continua trendul ascendent având în vedere atât perioada campaniilor de Black Friday, cât și a sărbătorilor ce urmează,” a precizat Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro.

Perioada a marcat și schimbări în zona domeniilor active pe platformă. Astfel, inițial a crescut interesul pentru zona produselor de consum necesare, mai exact în domenii ca produse alimentare, de îngrijire personală și curățenie. Apoi interesul românilor a mers și către zona magazinelor cu servicii și produse din segmentul fashion, beauty, home&deco.

La începutul acestei perioade s-a crezut că odată cu ieșirea din starea de urgență este posibil să înregistrăm scăderi mult mai mari. Dimpotrivă, zona de online a continuat să crească. Observăm că această nouă predilecție pentru online – atât din partea furnizorilor de produse și servicii, cât și a clienților finali – se menține și nu dă semne că reorientarea este una temporară. Practic, această schimbare de comportament ar fi avut loc, într-un context normal, în 3-5 ani,” a mai precizat Arthur Rădulescu.

###

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat funcționalitățile în cei peste 10 ani de prezență pe piață. MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din ecommerce.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?