[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

MasterCard, in top 10 al celor mai puternice companii din lume, din punct de vedere al perceptiei publice

6 august 2015

MasterCard se afla pe locul 8 in topul global FutureBrand Index 2015, clasamentul care analizeaza perceptia publica asupra celor mai puternice 100 de companii din lume si este singura companie din Top 10 care activeaza in sectorul financiar. MasterCard a urcat 8 pozitii fata de clasamentul din 2014, fiind, de altfel, si singura companie financiara din America de Nord care si-a imbunatatit pozitia comparativ cu anul trecut.

MasterCard a obtinut valori peste media sectorului financiar la toate cele 18 categorii analizate, inregistrand cele mai bune punctaje la indicatorii “incredere in brand”, “placere in interactiunea cu brandul”, “scop”, „personalitate” si “indispensabilitate”. Mai mult, compania si-a imbunatatit perceptia la nivelul a 17 dintre cele 18 caracteristici analizate si a primit titulatura de “Future Brand”, „ceea ce reprezinta calitatea unui brand de a fi puternic pe termen lung, nu doar in prezent, precum si orientarea sa catre imbunatatirea calitatii vietii oamenilor si avand o puternica viziune pentru viitor”, potrivit comunicatului MasterCard.


Indexul FutureBrand este un clasament anual realizat de compania de consultanta FutureBrand, care analizeaza perceptia publica asupra celor mai puternice 100 branduri din lume din punct de vedere al valorii capitalizarii de piata, conform clasamentului PwC Global Top 100 Companies by Market Capitalisation. Future Brand Index realizeaza o reclasificare a celor 100 de companii dupa calitatea imaginii brandului in functie de 18 caracteristici precum incredere, autenticitate, personalitate, inovatie, si altele.

FutureBrand index 2015

Pentru mai multe detalii accesati concluziile studiului – FutureBrand Index 2015

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?