[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Mastercard anunta tokenizarea datelor clientilor Amazon salvate pe website-ul comerciantului, in 12 piete din Europa, America de Nord, America Latina si Orientul Mijlociu

17 iunie 2020

„Amazon va începe să utilizeze tehnologia Mastercard de tokenizare a tranzacțiilor (MDES) pe parcursul anului 2020. Compania va adopta tehnologia de tokenizare Mastercard în Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Brazilia, Franța, Germania, Italia, Mexic, Olanda, Spania, Turcia și Emiratele Arabe.”, potrivit comunicatului de presa.

Prin inlocuirea numărului cardului bancar al consumatorului cu un token (cod numeric), informațiile plății sunt unice pentru fiecare tranzacție individuală și pot fi utilizate numai de acel comerciant care a solicitat detaliile. 


Dezvoltarea comerțului electronic arată că tot mai mulți consumatori își salvează și gestionează datele cardului pe multiple site-uri web. Amazon, alături de mulți alți comercianți din întreaga lume, utilizează tehnologia de tokenizare Mastercard pentru a se asigura că datele salvate de consumatori pe site sunt actualizate la zi.

Spre deosebire de cardurile fizice, token-urile din rețea nu expiră – atunci când consumatorii primesc un nou card fizic de la banca lor, datele salvate vor fi actualizate automat, eliminând, astfel, întreruperile din timpul finalizării unei achiziții sau necesitatea introducerii numărului de card.

Tokenizarea facilitează cea mai bună experiență a utilizatorilor, prin crearea de indicii vizuale, precum imagini specifice ale cardurilor, care contribuie la consolidarea treptată a încrederii consumatorului în metoda de plată preferată.

„Punând la dispoziția fiecărui utilizator imagini sugestive ale cardurilor oferite de emitenți, Mastercard ajută consumatorii să aleagă metoda de plată preferată mai eficient și, totodată, crește probabilitatea finalizării cu succes a unei cumpărături.”, potrivit companiei.

Conform cercetărilor efectuate de Mastercard și Kantar, 80% dintre deținătorii de carduri au declarat că probabilitatea finalizării unei achiziții este cu mult mai mare atunci când este afișată o imagine specifică a cardului de credit.

Mastercard Digital Enablement Service (MDES) a fost implementat de peste 2.600 de emitenți și 1.200 de solicitanți de token în 93 de țări, iar procesul de tokenizare a cardurilor salvate pe website-ul unui comerciant se accelerează pe măsură ce Mastercard continuă să colaboreze cu jucători globali, precum Amazon, pentru a oferi această soluție la scară largă. 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?