Marian Ignat, BCR: „Daca anul trecut jumatate dintre clientii BCR foloseau telefonul mobil pentru a accesa banca, acum procentul este de 80%“

6 decembrie 2019

Platforma George, lansată în urmă cu un an de BCR, a facut ca numărul clien­ţilor care accesează serviciile digitale BCR sa creas­câ cu 60% în ultimul an, iar clienţii au fo­losit cu 20% mai mult tranzacţiile digitale, scrie ZF.

„Anul trecut, la sfârşitul lunii octombrie am lansat platforma George în România, care a fost construită atât de programatori români, cât şi de programatori din Cehia, Slovacia şi Austria. Anul viitor ne pregătim să intrăm pe pieţe precum Croaţia şi Ungaria. Dacă anul trecut jumătate din clienţii BCR foloseau telefonul mobil pentru a accesa banca, acum peste 80% folosesc telefonul mobil“, a spus Marian Ignat, head of digital banking la BCR.


În ultimul an, George a lansat 84 de functionalităţi, 51 pe mobil, 33 pe web, printre care se numără deschiderea de cont 100% online, George Pay, plata cu telefonul mobil cu sisteme Android şi Apple Pay, care a venit cu înrolarea cardurilor prin George.

Alte situatii statistice / teme prezentate in cadrul evenimentului aniversar:

. Peste 700.000 de clienti folosesc, in prezent, George. Prin George, BCR este, in prezent, singura banca complet digitala din Romania, care poate oferi servicii 100% online, de la deschiderea de cont curent, card dedicat, gestionarea & managementul cardurilor, pana la servicii complexe, cum ar credit online, depozite online, cont de economii online sau asset management.

. Numarul de produse vandute digital a crescut cu 76%. In prezent, 10% dintre produsele bancare de retail vandute de catre BCR se intampla in ecosistemul digital.

. Numarul clientilor care folosesc George prin tehnologia Mobile banking aproape s-a dublat, ajungand la 80% din totalul clientilor care il folosesc pe George. Acesti clienti acceseaza, in medie, de 20 de ori George pe luna, de doua ori mai mult decat se intampla inainte de lansare.

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?