Magnolia, una dintre primele florarii care au deschis un magazin online pe plan local, a inregistrat anul trecut venituri de 15,5 milioane de lei (circa 3,5 milioane de euro), in crestere cu aproape 30% fata de 2014, cererea venind in principal ca urmare a sporirii comenzilor din mediul online.
„In 2015, veniturile inregistrate de Floraria Magnolia au atins 15,5 milioane de lei. Comparativ, anul precedent a adus o cifra de afaceri de 12,2 milioane de lei. Cresterea s-a datorat volumului mai mare de comenzi din mediul online, dar si vanzarilor din magazinele noastre de pe teritoriul tarii“, a declarat Ioana Molnar, director general al florariilor Magnolia.
Potrivit managerului companiei, cele mai multe comenzi au fost inregistrate in luna martie, cererea pentru flori crescand de asemenea si in perioada zilelor onomastice.
Piata locala de flori, atat offline cat si online, inclusiv vanzarile „la gri“, este estimata la circa 100 de milioane de euro pe an.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: