[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Liderul magazinelor online pe segmentul fashion primeste aproape o treime dintre comenzi de pe terminale mobile

6 noiembrie 2014

Fashion Days anunta ca la nivel de grup, procentul de comenzi realizate de pe terminale mobile a crescut in ultimii ani de la 5% in 2012 la 31% in 2014, fiind peste media de crestere a pietei de comert electronic.

Cu ocazia celor 5 ani de existenta, ce se implinesc in aceasta luna, Fashion Days a lansat campania #hiFIVEs si a prezentat progresele inregistrate in acest timp. Astfel, compania s-a pozitionat ca un jucator important al pietei de comert electronic din Europa Centrala si de Est avand peste sase milioane de utilizatori. Veniturile brute ale companiei au crescut, in medie, de 2,5 ori pe an in ultimii trei ani, iar timpul mediu de livrare al comenzilor a scazut de la 30 de zile in 2010 la 5 zile in septembrie 2014.

„Un pas important in strategia de dezvoltare care a contribuit la aceasta evolutie a companiei a fost schimbarea modelului de business. Fashion Days a evoluat de la un club de shopping pe baza de invitatie care oferea campanii limitate în timp si cantitate, la o destinatie de shopping deschisa publicului larg în care clientii au la dispozitie o gama variata de peste 500.000 de produse de la peste 1.000 de branduri. Aceasta miscare strategica s-a dovedit a fi de succes, a deschis noi perspective de dezvoltare si a adus schimbari pozitive la nivel operational: cresterea semnificativa a gamei de produse, reducerea timpului de livrare, a ratei de retur si a ratei de anulare a comenzilor.”, potrivit comunicatului de presa.

Anul acesta, Fashion Days a inregistrat un progres important si in ceea ce priveste dezvoltarea si imbunatatirea experientei de shopping de pe mobil. Compania este singurul retailer online de fashion din Romania care a lansat aplicatii dedicate pentru utilizatorii de dispozitive Apple atat pentru iPhone, cat si pentru iPad. Mai mult, şi-a propus ca pana la sfarşitul anului sa lanseze si aplicatia pentru sistemul de operare Android.

Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid in 7 tari europene – Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, Slovacia si Slovenia. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers.

La nivelul anului 2013, Fashion Days Shopping SRL a inregistrat o cifra de afaceri neta de aproximativ 215 mil. RON, rezultatul financiar fiind o pierdere de 11,6 mil. RON. Compania a raportat datorii care reprezinta mai mult de jumatate din cifra de afaceri neta, acestea fiind de peste 110,6 mil. RON.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?