[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Libra Internet Bank: aplicatia de chatbot a inregistrat peste 10.000 de interactiuni in primele 4 luni de la lansare

14 mai 2018

Serviciul de chatbot, dezvoltat de specialiştii Libra Internet Bank, „a reputat un adevarat succes la competiţiile industriei bancare din acest an”, anunta banca. „Aplicaţia a adus băncii titlul de “Cea mai inovatoare bancă din România” la nu mai puţin de trei dintre cele mai prestigioase evenimente – MasterCard Bank of the Year, Gala Online Banking şi Gala NOCASH.”, potrivit comunicatului bancii.

Premiile au fost acordate de juriile de specialişti selectate de organizatorii fiecărui eveniment şi sunt o recunoaştere a orientării permanente către inovaţie a Libra Internet Bank.

In cadrul Galei NOCASH, Libra Internet Bank a fost desemnata castigatorul categoriei Pionierat, pentru deschiderea online a unui cont prin intermediul unui serviciu de chatbot. Serviciul, prevazut cu capabilitati video, poate sa identifice la distanta noii clienti si sa le deschida 100% online un cont, 24/7, fara ca acestia sa fie obligati sa mai vireze un leu din contul altei banci pentru activarea contului current.

„Chatbot-ul Libra Internet Bank a fost gândit pentru a uşura cat mai mult interacţiunea clienţilor cu banca, într-un mod prietenos, disponibil 24/7. Aplicaţia preia şi rezolvă cereri de credite, carduri de credit, depozite bancare, totul printr-un chat de tip messenger, simplu şi rapid.”, precizeaza banca.

Clienţii au apreciat chatbot-ul Libra Internet Bank. În numai patru luni de la lansare, aplicaţia a înregistrat peste 10.000 de interacţiuni cu persoane interesate de produsele bancare oferite online de Libra Internet Bank.

Libra Internet Bank are active nete de aproape 1 miliard euro şi a realizat anul trecut un profit record, de aproape 13 milioane euro, în creştere cu 83% faţă de anul precedent. Banca are o reţea de 50 de sucursale şi un canal complet de digital banking.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?