Libra Internet Bank anunta lansarea primei platforme Open Banking din Romania dedicata segmentului business. Conturile bancare si platile vor putea fi facute dintr-o aplicatie de contabilitate.

2 aprilie 2019

Libra Internet Bank anunta lansarea în premiera a unei platforme de Open Banking prin API, destinata segmentului business.

„Prima versiune a solutiei lansate in premiera de Libra Internet Bank este deja functionala in mediu live si se adreseaza firmelor de contabilitate care pot folosi platforma pusa la dispozitie de banca pentru a prelua in mod automat situatia soldurilor si istoricul tranzactiilor clientilor sai (alte firme, care in prealabil acorda aceste drepturi de acces firmei de contabilitate).”, potrivit comunicatului de presa.

„Suntem deja recunoscuti printre cele mai inovatoare banci din Romania si continuam sa dezvoltam solutii online care contribuie la digitalizarea economiei romanesti si sprijina in mod efectiv afacerile clientilor nostri”, a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.

Partenerul bancii pentru implementarea acestui concept de Open Banking este KEEZ, o companie de tehnologie specializata in servicii de contabilitate digitala pentru firme mici, PFA și start-up-uri, cunoscut si drept ”Uber-ul contabililor”.

”KEEZ ofera servicii de contabilitate digitala online pentru IMM-uri iar parteneriatul cu LIBRA a adus un plus major nivelului nostru de servicii datorita integrarii real-time cu serviciul de Open Banking. Clientii nostri pot vedea imediat in aplicatia KEEZ Mobile cand li se incaseaza o factura, ce facturi sunt inca neincasate si pot accesa un raport de CashFlow la zi. In curand se vor putea ordona plati din aplicatia KEEZ si chiar deschide conturi bancare”, a declarat Daniel Mateescu, CEO KEEZ.

Detalii despre platforma de Open Banking a Libra Internet Bank: www.librabank.ro/API_Banking

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?