[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Lapte de baie pentru bebe si epilator, produse ce se vand pe cea mai mare librarie online

1 aprilie 2014

Chiar daca este 1 aprilie, stirea nu este o pacaleala. Elefant.ro a anuntat oficial intrarea (si) pe segmentul cosmeticelor si al produselor de ingrijire personala, inclusiv pentru copii. Prima mutare in directia diversificarii gamei de produse a fost in vara anului trecut, cand pe elefant.ro s-a introdus gama de articole de imbracaminte si incaltaminte. Odata cu aceasta diversificare, intervenita la 3 ani de la lansare, site-ul se repozitiona de la “cea mai mare librarie online” la “mall-ul online al familei”.

Reprezentantii companiei au precizat ca noua categorie a putut fi testata timp de doua saptamani, perioada in care vizitatorii elefant.ro au avut posibilitatea de a comanda produsele cosmetice dorite cu discount. Acum, odata cu lansarea oficiala, “gama de produse a fost triplata si numarul campaniilor a crescut semnificativ”.

Pentru urmatoarele doua luni, elefant.ro are in plan peste 100 de promotii pe categoria cosmeticelor si produselor de ingrijire personala, in care vor fi aplicate reduceri intre 20% si 70%.

“In perioada urmatoare ne vom concentra pe diversificarea ofertei, astfel incat publicul nostru sa regaseasca pe elefant.ro o gama relevanta de produse destinate vietii de familie. Noi categorii vor urma in curand. In mod special, doamnele vor fi incantate de urmatorii pasi pe care elefant.ro ii va face in directia diversificarii ofertei online”, declara Dan Vidrascu, CEO al elefant.ro.

Elefant.ro va continua sa mareasca in acest an oferta, atat prin listarea mai multor categorii de produse, dar si prin cresterea gamei la fiecare dintre categoriile deja existente pe site. Investitiile pana acum in Elefant.ro au fost de circa 3 milioane de euro, iar pana la finalul anului conducerea retailerului va mai aloca inca un milion de euro. Cei mai multi bani au fost alocati pentru dezvoltarea platformei si promovare.

„Daca intri pe o noua nisa ti-ar trebui in jur de un milion de euro pentru a creste. Pe zona de electronice nu avem de gand sa ne lansam pentru ca e un segment cu marje de profit prea mici. Mergem pe zona de cosmetice, kids&family si home&deco pentru ca femeile reprezinta peste 70% dintre clientii nostri. Deocamdata, ne pozitionam ca un mall al familiei si, probabil, pe viitor, vom deveni un marketplace”, a declarat, Ion Sturza, cel care detine compania Universal Online Promotion SRL.

Fostul premier moldovean a mai spus, pana la finele acestui an, oferta de produse disponibile la vanzare pe Elefant.ro se va extinde cu o noua categorie: home&deco. In prezent, elefant.ro comercializeaza peste 130.000 de produse din categoriile carte, eBooks, eReadere, film, muzica, jucarii, imbracaminte, incaltaminte, accesorii, cosmetice si produse de ingrijire personala.

Elefant.ro a fost lansat in iunie 2010 ca o librarie online, insa in ultimii doi a intrat si pe alte nise, printre care haine, incaltaminte si jucarii. Anul trecut, elefant.ro a inregistrat o cifra de afaceri de 6,5 milioane de euro, in crestere cu 80% fata de 2012.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?