[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Lansat in iulie, serviciul ING Pay are deja peste 1 mil. de tranzactii efectuate. Home’Bank avea la finalul lunii septembrie 680.000 clienți activi – 55% dintre acestia folosesc aplicația de mobil.

14 noiembrie 2018

ING Bank România marchează „rezultate financiare foarte bune” în al treilea trimestru din an, raportând o creștere semnificativă a numărului de clienți și a volumelor bilanțiere, facilitată de gama variată de servicii și produse.
Numărul clienților activi a crescut cu 155.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,25 milioane. 126.000 mai mulți clienți își încasează veniturile recurente într-un cont al băncii, cu 19% mai mult față de T3 2017, un ritm mai mai alert decât ritmul de creștere al clienților activi, care a fost de 14%.

Profitul brut cumulat pe cele trei trimestre este la nivelul de 603 milioane lei, cu 31% mai mult comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Creșterea organică puternică, dată de volume și tranzacții mai mari, a dus la venituri majorate cu 28%, depășind 1,35 miliarde lei în primele nouă luni ale anului. Profitul net a ajuns la 529 milioane lei.

„Anul viitor, ING Bank România va sărbători 25 de ani de la înființare. După ce acum aproape 15 ani am introdus conceptul de Self’Bank și platforma de internet banking ING Home’Bank, schimbăm acum perspectiva bankingului concentrându-ne pe online și mobil. Recentele lansări ING Business, ING Pay și ING SRLeu susțin strategia digitală bazată pe o experiență diferențiatoare.”, a declarat Michal Szczurek, CEO ING Bank România.

Creștere digitală exponențială
Fiecare nou trimestru aduce noi recorduri în materie de trafic și volum de tranzacții în ING Home’Bank. Astfel, comparativ cu acum trei luni, numărul logărilor a crescut cu 12% și numărul tranzacțiilor cu 5%. Comparând cele 9 luni cu aceeași perioadă a anului trecut, cei doi indicatori au crescut cu 64%, respectiv cu 33%. Per ansamblu, ING Home’Bank avea la finalul lunii septembrie 680.000 clienți activi, 55% dintre aceștia folosind aplicația de mobil.
După lansarea creditului de nevoi personale online de anul trecut, ING a actualizat produsul cu opțiunea refinanțării creditelor direct din Home’Bank, ca o soluție complementară la oferta inițială.

Preferința pentru servicii instant și disponibile pe telefon este vizibilă și în rata rapidă de adopție a serviciului ING Pay. Opțiunea permite plata cu telefonul, lansată în iulie, are deja peste 1 million de tranzacții realizate.

Anunțată prima dată în luna februarie a acestui an, ING Business, platforma omni-channel de internet banking pentru clienții de Mid-Corporate Banking, a fost actualizată cu noi funcționalități. ING Business atinge acum obiectivul tri-dimensional, oferind nu doar componenta de tranzacționare, cât și cea de self-service și canalul direct și personalizat de comunicare. Funcționalitățile vor deveni vizible clienților gradual, pe parcursul următoarelor luni.

„Clienții ING își doresc produse simple, rapide și sigure, iar noutățile lansate anul acesta și rata rapidă de adopție a acestora ne validează strategia. În această vară, ING a lansat un credit instant destinat micro-companiilor, ING SRLeu, disponibil în oricare office ING, care a devenit deja opțiunea folosită pentru 50% din creditele noi acordate instant.”, se mai precizeaza in comunicat.

Activitatea băncii a fost influențată puternic în acest trimestru și de noul model operațional implementat de la 1 noiembrie. ING Bank România a devenit prima bancă locală ce operează fără casierii și ghișee, birourile teritoriale fiind destinate produselor mai complexe, consultanței oferite de angajați, precum și derularea operațiunilor de tip self-service.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?