[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

La Tecomm 2016 se va discuta despre cresterea vanzarilor online prin intermediul aplicatilor mobile si smartphone-urilor

6 august 2016

Vanzarile online prin intermediul aplicatiilor mobile au crescut semnificativ in ultimii ani, se arata intr-un studiu realizat de shopify.com la nivel global. Dintr-un total de 100% vanzari inregistrate electronic, 50,3% din comenzi sunt realizate prin intermediul unui gadget mobil de ultima generatie.

Despre tendinta cresterii vanzarilor in online prin intermediul aplicatiilor mobile si smartphone-urilor se va discuta in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce va reuni in 25-26 octombrie peste 300 de proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce in Cluj-Napoca.

Unul dintre participanti este evoMag care a inregistrat o evolutie spectaculoasa. In 2016, comparativ cu 2015, „comenzile inregistrate de pe telefonul mobil au crescut cu 55%”, afirma Mihai Patrascu, CEO evoMAG, unul dintre top playerii romani din mediul online. Din totalul comenzilor plasate online, 16% sunt efectuate prin intermediul unui telefon, iar „40% din trafic vine de pe mobil”, a declarat Patrascu.

CEO-ul evoMAG din 2015, Mihai Patrascu se afla printre speakerii TeCOMM. In cadrul evenimentului se vor aborda subiecte precum cresterea numarului de comenzi efectuate cu telefonul mobil. Mihai are o experienta de peste 10 ani in eCommerce, fiind pasionat de domeniul IT inca din perioada liceului. Dupa primii 8 ani de activitate si cifre de afaceri de 50 de milioane de euro, acesta a reusit sa aduca evoMAG printre primii trei top playeri din domeniul comertului electronic romanesc si sa situeze brandul WatchShop, al carui proprietar este, in topul magazinelor ce comercializeaza ceasuri online. Cifra de afaceri evoMAG pentru anul 2016 este estimata la circa 20 de milioane de euro.

Un alt participant la eveniment este fondatorul aplicatie mobile de fashion Stylect, Giacomo Summa, care va vorbi despre evolutia comertului electronic prin platformele mobile. Cu peste 1 milion de descarcari, aplicatia mobila Stylect a fost desemnata de Apple ca fiind printre cele mai bune aplicatii din 133 tari si printre cele mai bune aplicatii in Italia, Germania, Austria sau Polonia in 2014. Giacomo Summa a activat in companii de renume precum Google sau Rocket Dafiti.

Pe langa prezentari si dezbateri incluse in agenda evenimentului, TeCOMM include si peste 10 workshop-uri menite sa ajute participantii in dezvoltarea companiilor. Cristian Ignat, fondatorul Canopy, cu peste 10 ani experienta in marketing online va prezenta in cadrul TeCOMM strategiile menite sa aduca rezultate sigure in cadrul workshop-ului: Trece de la Olcit la Tesla: Strategii de a obtine rezultate sigure online. Cristian a reusit sa genereze rezultate atat brand-urilor de top cu care a lucrat, cat si companiilor preocupate sa devina lideri.

Peste 30 de speakeri vor participa in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca precum: Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Mitchell Allan Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Hando Sinisalu (CEO&Fondator Best Marketing International), Florinel Chis (Director Executiv AMRO) sau Gabriel Ghita (Head of New Business CEE, MasterCard Europe).

Sursa: cluj.tecomm.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?