[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Jumatate dintre cei responsabili cu efectuarea platilor in gospodarie au achitat facturile prin PayPoint in ultimele trei luni

18 august 2016

La nivel național, din cei responsabili cu efectuarea diferitelor tipuri de plăți în gospodărie, 90.3% declară că au auzit de categoria terminalelor de plăți operate de vânzătoare în magazine (categorie în care PayPoint este principalul jucător), 65.7% din ei au folosit vreodată aceste terminale, iar 49.5% le-au folosit în ultimele trei luni (fiind al doilea cel mai utilizat canal de plată la nivel național), potrivit unor studii* realizate de Millward Brown pentru PayPoint România la nivel național, în perioada Aprilie-Mai 2016.

În rândul utilizatorilor PayPoint intervievați în proximitatea unor magazine partenere PayPoint, 75.3% declară că plata prin terminale operate de vânzătoare în magazine este cel mai avantajos canal de plată folosit vreodată. Drept dovadă, aceștia arată un nivel de loialitate şi o frecvență de utilizare ridicate: 76.1% folosesc serviciile PayPoint de peste un an de zile, 90% din ei folosesc sistemul în fiecare lună pentru a plăti cel puțin o factură iar 79% ar căuta un alt magazin partener PayPoint, dacă cel curent nu ar mai exista.


„Constatăm din ce în ce mai des că „PayPoint” a intrat în vorbirea curentă a multor români, unii îl folosesc ca substantiv comun sau pentru a numi orice terminal de plată disponibil în piață. Ne bucurăm că am ajuns să definim categoria din care facem parte și vom continua să consolidăm această poziție de <<specialiști în plăți>>”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

PayPoint are în prezent contracte încheiate cu 120 companii cu acoperire locală și națională (cel mai mare portofoliu de acest tip), iar serviciile sale sunt prezente în peste 10.200 magazine partenere din toată țara (cea mai extinsă rețea națională).

In 8 ani de la lansarea serviciului Plăți Facturi în România, ce s-au implinit in aceasta luna, Paypoint Romania – principalul operator de plati in numerar si incarcare electronica – a procesat peste 215 milioane de tranzacții plăți facturi.

Nota:
* Studiile au utilizat următoarele două metodologii: interviuri în fața unor magazine partenere PayPoint selectate din mediul urban şi mediul rural (pe un eșantion de 1.000 de persoane, 18-65 ani, utilizatori şi non-utilizatori ai serviciilor companiei PayPoint) şi interviuri telefonice (pe un eșantion de 1.000 de persoane din mediul urban şi rural, 18-65 ani, responsabile cu efectuarea plăților în gospodărie).

Sursa:  PayPoint

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?