[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Jidvei a lansat un e-shop pentru gamele exclusiviste – canalul de vanzare online va detine o pondere de pana in 6% dupa primul an

25 septembrie 2017

Jidvei, cel mai mare producător de vin din România, a deschis luna aceasta un magazin online de unde pot fi comandate vinuri din gamele Owner’s Choice și Mysterium, vinuri disponibile până acum doar în HoReCa și în magazinele de specialitate.

„Domeniul vinurilor a fost mai lent în adopția comerțului online, însă s-a înregistrat o creștere semnificativă a acestuia – conform unor studii, comerțul online cu vinuri a ajuns să reprezinte 4% din totalul vânzărilor la nivel global. Având în vedere faptul că vindem doar vinuri din gamele noastre de top, nu putem vorbi de ponderea online-ului din total business, însă dacă ne raportăm la vânzările corespunzătoare gamelor respective, ne așteptăm ca online-ul să ajungă la o pondere de 5-6% în primul an, urmând să crească până la 10-15% ulterior”, a spus Maria Necșulescu, Director General Adjunct Jidvei.

Vinurile disponibile în magazinul online din Gama Owner’s Choice cuprind soiurile Sauvignon Blanc și Chardonnay – Ana, Fetească Albă și Pinot Gris – Maria, iar cele din gama Mysterium cuprind cupajele Rhein Riesling și Sauvignon Blanc; Traminer și Sauvignon Blanc; Pinot Noir, Chardonnay și Fetească Albă; și rose-ul Cabernet Sauvignon, Syrah și Pinot Noir. Până la sfârșitul anului, se urmărește și adăugarea unui vin spumant.

„Pentru mulți consumatori, e-shopurile sunt folosite mai mult ca mijloc de informare în ceea ce privește vinurile, fiind un loc în care nu sunt copleșiți de o selecție mare de sticle. De aceea, scopul nostru principal în lansarea e-shopului nu este de a crește vânzările, ci de a întări notorietatea gamelor și, implicit, a brandului Jidvei”, a spus Ana Necșulescu, Marketing Manager Jidvei.

Gama de vinuri exclusiviste Owner’s Choice reunește unele dintre cele mai apreciate și impunătoare vinuri produse de Jidvei, acestea purtând chiar numele celor două fiice ale proprietarului — Ana și Maria.

Pentru vinurile din această gamă au fost alese cele mai bune parcele, cu expoziție sudică, ce se bucură din plin de soare. Recoltarea a fost făcută exclusiv manual și, pe parcursul transportului strugurilor spre cramă, s-a folosit zăpadă carbonică, pentru a păstra o temperatură scăzută, protectivă și antioxidantă.

Alegerea vinurilor exclusiviste din colecția Owner’s Choice se face printr-o degustare în orb a peste 30 de vinuri de către un juriu format din oenologi, tehnologi, degustători autorizați și jurnaliști din presa de specialitate.

Sursa: Jidvei

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?