Grupul eMAG, prezent pe piaţa din România, dar şi Ungaria, Bulgaria şi Polonia, estimează pentru anul financiar 2018 o cifră de afaceri de 4,8 miliarde lei, faţă de circa 4,06 miliarde lei anul trecut, retailerul apropiindu-se de break-even după investiţii de 200 milioane euro derulate în regiune în ultimii ani.
„România este profitabilă de anul trecut şi va fi şi anul acesta. Încă mai investim în celelalte companii. În Bulgaria ne apropiem de break-even. Investim încă în Ungaria, Polonia, în Sameday, în Fashion Days. Ne apropiem de zero la nivel de grup. Am investit 200 mil. euro şi s-a văzut în creşterea regională . Am construit cea mai puternică tehnologie din regiune, cu programatori români“, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG, la emisiunea ZF Live.
Şeful celui mai mare retailer online din România este optimist cu privire la evoluţia din 2019, având în vedere că este încă loc de creştere pe piaţă şi o mare parte a populaţie este încă nedigitalizată, chiar dacă are acces la telefon şi internet. Evenimente precum Black Friday ajuta jn acest sens.
eMag organizează anul acesta cea de a opta ediţie de Black Friday, vineri dimineaţă. Anul trecut, vânzările din timpul campaniei s-au ridicat la 360 milioane lei, fiind înregistrate opt milioane de vizite pe site, iar 50.000 de oameni au cumpărat în premieră. Pentru acest an, compania mizează pe vânzări de 400 milioane lei şi 55.000 de clienţi noi. Anul trecut, vânzările din timpul campaniei eMag de Black Friday s-au ridicat la 360 milioane lei, platforma eMag având peste opt milioane de vizite pe site.
”Black Friday va începe anul acesta vineri dimineaţă, când se trezeşte lumea. Cine are aplicaţia instalată va primi notificare când începe”, a declarat Iulian Stanciu, şeful eMag, în cadrul unei ediţii speciale de Black Friday.
Anul trecut, eMag a început campania de Black Friday la ora 6:51 pe aplicaţie şi la 6:53 pe site.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: