Întreb BT a fost în 2020 unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania, cu un număr record de vizitatori, peste 3 milioane, +54% față de 2019. Cum institutia are 3,2 mil. de clienti, se poate spune ca aproape fiecare client a adresat o intrebare bancii prin intermediul platformei in cursul anului trecut.
Platforma a înregistrat cel mai mare număr de vizitatori remarcat de la un an la altul, din 2014, cand a fost lansata.
„Peste 8.200 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi. Platforma a fost foarte accesată inclusiv pe perioada stării de urgenţă, când a avut peste 1 milion de vizitatori, care au făcut peste 2,7 milioane de vizite în decurs de două luni. Vârful a fost atins în 14 aprilie, când site-ul a avut aproape 23.000 de vizitatori,” potrivit comunicatului.
In cursul anului 2020, au fost făcute peste opt milioane de vizite, cele mai multe din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov.
Vizitatorii au fost cel mai interesaţi de informaţii despre carduri, cont curent, aplicaţia BT Pay, BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, respectiv credite.
Au continuat tendinţele remarcate de bancă începând cu 2018, în cadrul platformei: tot mai multe persoane accesează Întreb BT de pe telefon (76%), iar cei mai mulţi vizitatori au între 25 şi 34 de ani (33%).
Cu peste 1.600 de întrebări şi răspunsuri despre banking, Întreb BT este pentru persoanele care doresc să ştie cât mai multe despre produsele şi serviciile băncii, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu banca, în anumite contexte.
Întreb BT este in prezent cel mai mare program de educaţie financiară al Băncii Transilvania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: