[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Intesa Sanpaolo Bank relansează cardul de credit: în loc de dobândă, deținătorii plătesc un comision lunar de 25 lei indiferent de suma utilizată

13 iulie 2021

Intesa Sanpaolo Bank, subsidiara din România a Grupului Intesa Sanpaolo, relansează cardul de credit, „un card de credit simplificat, prin intermediul căruia clienții, persoane fizice pot face cumpărături online sau în magazine sau pot retrage numerar, iar în loc de dobândă aceștia vor plăti un comision lunar de 25 lei, indiferent de suma utilizată,” potrivit comunicatului.

Cardul de credit embosat Mastercard are o limită unică de 5000 de lei, perioadă de grație de până la 45 de zile, după care deținătorul trebuie  să ramburseze lunar minim 5 % din suma utilizată și integral taxele și comisioanele aferente utilizării cardului. Astfel, „clienții își pot stabili singuri ritmul de rambursare a sumei utilizate, fără a avea grija costurilor suplimentare generate de utilizarea limitei de credit,” precizeaza banca.


Cardul de credit standard Intesa Sanpaolo Bank este emis sub sigla Mastercard, fiind destinat în principal cumpărăturilor de la comercianți, atât în mediu online cât și offline. „Dacă clientul are însă nevoie de numerar, acesta poate retrage suma necesară fără costuri suplimentare de dobândă,” se mai spune in comunicat.

Perioada de valabilitate a cardului este de patru ani, iar titularul poate solicita pănă la doua carduri suplimentare.  

_________________

Cu un portofoliu de 63.000 de clienti, Intesa Sanpaolo Bank (subsidiara locala a Grupului Intesa Sanpaolo) are în prezent o cotă de piață de aproximativ 1,21%, fiind a 15 a bancă din România după volumul de active.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?