INFORM LYKOS lanseaza serviciul de digital onboarding in Romania

31 iulie 2020

INFORM LYKOS (membru al AUSTRIACARD HOLDINGS) anunţă lansarea serviciului de înregistrare digitală a clienților, ce facilitează o contractare rapidă şi personalizată a produselor și serviciilor în mediul online. Digitalizarea și automatizarea procesului de activare a conturilor noi este de o importanță crucială pentru companiile din domeniul bancar, telecomunicații, asigurări, utilități și vânzare cu amănuntul, deoarece facilitează înregistrarea la distanță a noilor clienți pentru utilizarea serviciilor lor.

Banca Națională a Greciei, în colaborare cu INFORM LYKOS, a devenit prima bancă de pe piața elenă care a lansat procesul de inregistrare digitală cu certificate calificate pentru clienți cu producerea de certificate calificate de semnătura electronică (QES), în conformitate cu procesele eIDAS, precum și în linie cu reglementările locale ANCOM (EETT), directivele AML și cerinţele Băncii Centrale a Greciei.

Banca Naţională a Greciei, ca parte a strategiei sale continue de transformare digitală, a anunțat noul serviciu de onboarding digital ce are loc prin intermediul aplicației mobile, şi este primul de acest fel introdus pe piața elenă ce oferă un serviciu complet cu semnatură electronică certificată (QES) încorporată.

Aplicația mobilă de înregistrare digitală este, disponibilă şi pentru cetățenii greci care trăiesc în alte țări și oferă posibilitatea de a crea un nou cont bancar de pe un telefon mobil, fără a fi nevoie de o vizită în sucursală. Mai precis, prin aplicația NBG Mobile Banking, fiecare cetățean poate deschide un cont de economii, emite un card de debit (Debit VISA sau Debit MasterCard) și poate obține credenţiale pentru i-bank Internet & Mobile Banking.

Procesul se desfășoară în totalitate prin intermediul smartphone-ului: verificarea identității utilizatorului se face prin intermediul unei video-conferințe live cu un agent certificat INFORM LYKOS, iar la final contractul este semnat cu semnătură digitală certificată (QES). Toate măsurile de securitate şi conformitate sunt luate în timp real în cursul procesului de înregistrare care durează câteva minute, fără a afecta deloc experiența unică oferită clienților.

Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer, INFORM, a declarat: „Suntem foarte încântați de competenţa dezvoltată în cadrul grupului INFORM privind oferirea de soluţii complete de înregistrare digitală pentru clienţi și de servicii relevante de consultanță pe reglementări. Credem că suntem un partener cu valoare adăugată pentru clienții noștri, companii, care doresc să îşi ofere digital produsele și serviciile, într-un mod rapid și sigur, astfel  încât clienții lor să nu mai fie nevoiti sa viziteze un magazin local sau o sucursala pentru obţinerea acestora. Îmbunătățim continuu experienţa clienților în folosirea soluțiilor de înregistrare digitală pentru a răspunde celor mai exigente așteptări!

INFORM (LYK.ATH) a fost fondată în 1897, este listată la Bursa din Atena din 1994 și oferă produse și servicii pentru gestionarea sigură a documentelor și informațiilor, inovând în transformarea digitală a întreprinderilor și organizațiilor prin furnizarea de soluții specializate. Are 520 de angajaţi în Grecia, România și Albania și o poziție de lider pe piețele Europei Centrale și de Est, atât în sectorul public cât și în cel privat.

INFORM este membru al AUSTRIACARD HOLDINGS, grup austriac de IT de înaltă tehnologie specializat în securitate hardware încorporată, cu peste 1.300 de angajaţi și prezență internațională în trei divizii, AUSTRIACARD, INFORM și NAUTILUS, ce operează  în domeniile securităţii digitale, managementul informaţiei şi IoT, cu o cifră de afaceri totală de 135 de milioane EUR în 2019.

Grupul AUSTRIACARD HOLDINGS are o prezenţă importantă pe piaţa de afaceri europeană, din Marea Britanie până în Grecia și Turcia, cu șase facilități de producție și opt centre de personalizare carduri în Europa, precum și două centre de personalizare suplimentare în America de Sud și SUA.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?