In perioada iunie 2021 – iunie 2022, BRD a inchis in medie 5 unitati pe luna. In acelasi timp, numarul utilizatorilor aplicatiei de mobile banking You BRD a ajuns la 890.000, in crestere cu 164%.

Premium
3 august 2022

Profitul net al Grupului BRD s-a ridicat la 617 milioane lei (față de 626 milioane lei în semestrul I 2021), iar ROE s-a situat la 15,6% in primul semestru al acestui an (în comparație cu 12,6% în primul semestru al anului 2021), potrivit comunicatului bancii de prezentare a rezultatelor financiare aferente semetrului I din 2022.

Rezultatele financiare la nivel de grup
Rezultatele financiare la nivel de banca

Banca raporteaza cea mai bună producție de credite pentru clienți persoane fizice înregistrată vreodată într-un prim semestru (+13% față de aceeași perioadă a anului trecut).

Am înregistrat cel mai bun prim semestru din punctul de vedere al venitului net bancar, în creștere cu 7,6% în raport cu aceeași perioadă a anului 2021, în principal datorită creșterii substanțiale a veniturilor din dobânzi, determinată atât de volumele, cât și ratele de piață în creștere, crescând în același timp semnificativ remunerarea depozitelor atrase, în beneficiul clienților noștri retail și corporate. Costul riscului a fost ținut sub control. În consecință, BRD a obținut o rentabilitate a capitalurilor proprii (ROE) ridicată, de aproape 16%.” – a declarat François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Société Générale.

La 30 iunie 2022 Banca avea 481 agentii (30 iunie 2021: 541 agentii, 31 decembrie 2021: 499 agentii), care asigura distributia produselor si a serviciilor sale pe intreg teritoriul tarii.
Gradul de echipare pentru clientii persoane fizice este stabil la 4,65 la 30 iunie 2022 in comparatie cu 30 iunie 2021.

Imbunatatirea experientei digitale prin noul proces de inregistrare 100% la distanta a permis cresterea accelerata a numarului de clienti care utilizeaza noua aplicatie de mobile banking „YOU BRD”, pana la 890 mii la 30 iunie 2022, in crestere cu 164% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In topul preferintelor clientilor BRD s-au aflat depozitele digitale cu bonificatie de dobanda, precum si creditele de nevoi personale accesate prin intermediul „YOU BRD”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?