IKEA: Vanzarile online, la 9 luni de la introducerea conceptului, reprezinta 7% din totalul vanzarilor grupului la nivel local

2 aprilie 2015

Dupa ce in vara anului trecut lansa posibilitatea lansarii comenzilor online, IKEA sustine ca are in plan sa deschida alte noi magazine fizice in Romania, canalul principal de vanzare al grupului suedez.

„Avem planuri pentru deschiderea de noi magazine. Cumparatorii prefera sa vada, sa atinga si sa testeze produsele inainte de cumparare, iar acesta va ramane canalul nostru principal de vanzare. Intrarea in online a presupus integrarea partii online cu cea offline. Am lansat magazinul online in iulie 2014, fiind practic mai mult un serviciu de comenzi online”, a declarat Mihaela Muresan, marketing manager in cadrul IKEA, la ecomTEAM 2015, eveniment dedicat comertului online.

Intrebati de posibilitatea de a deschide mai multe magazine de mici dimensiuni, reprezentantii IKEA au aratat ca sunt teste pentru magazine de mai mici dimensiuni, dar o provocare este volumul de produse.

Conform reprezentantilor IKEA, 7% din vanzarile totale sunt reprezentate de comenzile plasate online. „Vanzarile online, la un an de la introducerea conceptului, reprezinta 7% din totalul vanzarilor grupului la nivel local. O pondere de 17% din comenzi vin din Bucuresti, restul din tara. Totodata, 79% din comenzi sunt efectuate pentru mobila, in timp ce 21% pentru accesorii”, a mai aratat Mihaela Muresan.

Alte statistici interesante legate de vanzarile si obiceiurile de consum ale romanilor arata faptul ca 48% dintre clientii IKEA se informeaza online inainte de vizita in magazin. „15% din consumatorii din Bucuresti ar prefera sa testeze produsele in magazin si apoi sa le cumpere online. Totodata, 21% din consumatorii din Bucuresti ar prefera sa se informeze si sa cumpere online”, au mai aratat reprezentantii IKEA.

Potrivit IKEA, minisite-ul destinat vanzarilor online are un trafic de 10 ori mai mic decat cel inregistrat in magazinul IKEA din zona Baneasa.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Nic Marius Balaceanu – Founder & CEO Lendrise

„For more than a week now, ScoreRise enrolls daily hundreds of users through an innovative facial recognition interface. Enrollment takes less than a minute and it does not require presence of a human operator or video recording. And, of course, it stays fully GDPR compliant with help from Reff & Associates and Deloitte Romania.”

Sondaj
Romania este ultima tara membra UE care nu a transpus in legislatia romaneasca Directiva europeana revizuita a serviciilor de plata (PSD2). Cand credeti ca se va intampla totusi acest lucru?
49 votes · 49 answers
Voteaza
NoCash