Linia Urgenta Carduri a devenit operationala

11 septembrie 2009

11 septembrie 2009

Atunci când au o problemă, posesorii de carduri suna la numărul de telefon tipărit pe spatele cardului. Dar ce faci când cardul ţi-a fost furat şi vrei să-ţi blochezi contul?

Incepand cu 1 septembrie 2009, este operationala Linia de Urgenta Carduri care promoveaza un singur numar pentru toti cei care vor sa isi blocheze conturile cardurilor pierdute sau furate, indiferent de banca emitenta. Proiectul a fost lansat de catre Asociatia de Plati Electronice din Romania si implementat de catre Tranfond.

Detalii despre acest serviciu naţional unic in tara ofera doamna Raluca Nită – şef serviciu marketing Transfond şi domnul Adrian Apolzan – preşedintele Asociaţiei de Plăţi Electronice din România (APERO).

Detalii: http://www.rfi.ro/economie_mediu/invest_terapia/Serviciu-national-unic-de-urgenta-carduri.html

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?