Glami.ro: Ne asteptam ca piata de fashion online sa ajunga la peste 350 mil. euro in 3 ani

26 august 2019

Retailerii online investesc în prezent în automatizarea proceselor, integrarea AI (inteligenţă artificială) şi ML (machine learning) în site-uri, pentru îmbunătăţirea conţinutului şi a ratei de conversie, precum şi în marketing de tip omnichannel, potrivit ZF.

Piaţa locală de fashion online, situată în prezent la circa 250 milioane euro, va înregistra în continuare creşteri anuale de circa 10-15%, urmând să ajungă astfel la peste 350 milioane de euro în următorii trei ani, potrivit unei cercetări de piaţă realizată de agregatorul online de modă Glami, de­ţi­nut de compania cehă InspiGroup.

În pre­zent, vânzările online generează circa 17% din totalul pieţei de fashion din Ro­mânia, iar în 2022 va ajunge la aproxi­mativ 21%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?