George a ajuns la 500.000 de clienti in Romania. 85% dintre ei acceseaza platforma de pe telefon.

12 iunie 2019

Platforma George de online banking a BCR, devine oficial o platformă deschisă de open banking şi deschide calea pentru antreprenorii fintech şi dezvoltatorii de aplicaţii şi servicii financiare. Oficialii BCR au anunţat lansarea unui program de accelerare a business-urilor tech. Astfel, susţinuţi de BCR, partenerii şi furnizorii de servicii vor putea să vină cu propriile soluţii şi aplicaţii financiare şi să le propună clienţilor bancari, direct prin George Store.

Colaborarea cu George e deschisă inclusiv la nivel regional, iar detalii complete pot fi obţinute de pe platforma George Labs.

De altfel, BCR a prezentat oficial la festivalul Techsylvania ultimele noutăți din ecosistemul lui George, o bună parte dintre acestea fiind create în parteneriat cu fintech-uri. Dintre acestea:

. George digital onboarding – oricine poate deveni client George de la distanță, fără să intre în contact fizic cu banca, grație unei aplicații dezvoltate de BCR împreună cu FintechOS, o altă companie antreprenorială românească. Tot ce trebuie sa facă un client este să descarce George sau BCR Identity, să intre apoi în contact video cu operatorii BCR și, în mai putin de 10 minute, își poate deschide un cont curent, cu tot cu semnarea unui contract electronic, personalizarea propriului card și comandarea acestuia la o adresă indicată, fără niciun drum la bancă. Cardul George poate fi folosit cu zero comisioane de retragere numerar, la orice ATM din lume. În ultimele șase luni, peste 5.000 de clienți au ales să-și deschidă contul George 100% online.

. PlusînCont – o  altă aplicație dezvoltată de BCR în parteneriat cu Dateo, un fitech din Cehia, prin care George oferă bani înapoi pentru tranzacțiile cu cardul la unii dintre cei mai importanti retaileri din Romania. În ultimii ani, aproape 18.000 de clienți au primit bani inapoi, cu o valoare totală de cashback de 633.771 lei.

Potrivit unui comunicat BCR, până în prezent, la şase luni de la lansare, platforma George a ajuns la 500.000 de clienţi, din care 85% accesează aplicaţia de pe telefon. Mai mult, aproape 3.000 de noi clienţi devin zilnic utilizatori George.

Banca a mai anuntat si alte noutati. Este vorba despre George Pay – solutie care va permite o varietate de modalităţi de plată, de la transferuri bancare, în lei sau valută, plăţi facturi şi plăţi instant, până la plăţi NFC (Near Field Communication – comunicarea în câmp apropiat) cu telefoanele care au sistem de operare Android, precum şi Apple Pay – soluţie de plăţi cu telefoanele ce funcţionează cu sistem de operare iOS.

„George Pay este deja în teste și va fi lansat oficial în această vară.”, a mai precizat banca.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?