[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Furnizor global de solutii ecommerce lanseaza in Romania un program pentru companiile care vor sa-si dezvolte afacerea in online

31 octombrie 2019

VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerț pentru companii mari și una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, potrivit IDC MarketScape și Gartner, lansează VTEX Partner Insights, program de consultanță, personalizat, adresat companiilor care vor să își dezvolte și să își îmbunătățească business-ul în mediul online.

„Programul constă în realizarea unei analize obiective a business-urilor online ale companiilor partenere și a unui training intensiv de ecommerce, desfășurat pe parcursul mai multor zile, in funcție de nevoile identificate. VTEX Partner Insights se adresează companiilor online și celor care au o abordare omnichannel, interesate să-și crească vânzările în online.”, potrivit comunicatului.

VTEX Partner Insights este structurat în trei etape. Prima etapă constă în programarea unei întâlniri între experții VTEX și decidenții companiilor, pentru a înțelege pe deplin business-ul lor online și, de asemenea, pentru a defini nevoile și obiectivele.

Ulterior, experții VTEX vor construi o structură de training personalizată, complet adaptată la nevoile de business și la profilul companiilor.

A treia etapă constă în trainingul efectiv, realizat din mai multe module de câte o zi, în care experții VTEX prezintă o analiză a magazinului online, a canalelor de vânzare, oferă recomandări despre lucrurile care ar trebui îmbunătățite, schimbate, implementate, tips & tricks ale industriei de ecommerce etc.

La finalul trainingului, companiile vor beneficia de pe urma auditului obiectiv al business-ului în domeniul online realizat de experții VTEX si a consultanței privind abordarea industriei eCommerce adaptată nevoilor fiecărei companii în parte.

VTEX pretinde ca: „companiile care utilizează platforma VTEX înregistrează o creștere medie de 54% a ratei de conversie și un nivel semnificativ redus de abandon al coșului de cumpărături.”

Platforma VTEX  rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de țări, și este utilizată  de retaileri și  branduri de top, precum: Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon și LEGO.  Începând cu anul 2017, VTEX a fost inclus în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerț digital.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?