[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Frisbo estimeaza ca va procesa comenzi de 3 mil. euro in acest an – crestere cu 50% fata de 2015

29 aprilie 2016

Frisbo, primul furnizor de servicii complete de e-fulfillment din România, a rulat, în primul trimestru al acestui an, de două ori mai multe comenzi față de cele înregistrate în primele trei luni din 2015. Evoluția a fost obținută pe fondul creșterii vânzărilor companiilor existente în portofoliu, dar și prin atragerea de noi clienți, potrivit comunicatului de presa.

Având în vedere rezultatele înregistrate în primul trimestru al anului, Frisbo estimează să realizeze, până la finalul anului, un rulaj de comenzi pentru magazinele deservite în valoare de 3 milioane de euro, cu 50% mai mare față de nivelul raportat anul anterior.

În prezent, portofoliul companiei depășește 45 de clienți, dintre care trei au apelat la serviciile Frisbo de la începutul acestui an. Din totalul comenzilor gestionate în primul trimestru, mai bine de jumătate au venit din București, urmate de cele din orașele mari, precum Cluj-Napoca, Timișoara, Iași sau Constanța.

Cele mai solicitate servicii Frisbo rămân, în prezent, depozitarea și Pick&Pack-ul, zona de call center fiind accesată doar de clienții cu procese de vânzare mai exigente sau care nu au întotdeauna marfa în stoc.

Piața locală de e-fulfillment a ajuns, în 2015, la 10 milioane de euro, iar în acest an valoarea se va dubla, potrivit estimărilor CEO-ului Frisbo, Bogdan Colceriu. Evoluția va fi susținută de creșterea numărului antreprenorilor care aleg externalizarea proceselor operaționale și logistice prin e-fulfillment, pentru a-și reduce costurile cu până la 50%.

„Cheltuielile totale ale unui magazin pentru externalizarea în regim de e-fulfillment se ridică, lunar, la câteva sute de euro, dacă se procesează zeci de comenzi pe zi. Serviciile nu depășesc 1.000 de euro pe lună nici atunci când numărul comenzilor se ridică la câteva sute pe zi.”, a precizat Colceriu.

Frisbo este prima platformă de e-fulfillment de pe piața locală, lansată la începutul lui 2014 cu o investiție de 500.000 de euro. E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, facturare, împachetare și livrare sau chiar gestionare website, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor. Cu sediul central în Brașov, Frisbo deține o infrastructură de 1.400 de metri pătrați.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?