„Fresh banking” de la Idea::Bank: spatii de joaca pentru copii in sucursale si personalizarea cardurilor cu imaginile dorite de clienti

23 aprilie 2015

Mai mult, pentru toate cardurile MasterCard contactless din portofoliu, banca ofera comision zero la emitere si retragere de numerar gratuita, de la orice ATM din lume. Potrivit comunicatului bancii, aceasta lansare este „o abordare competitiva si pragmatica in banking”.

In cazul cardurilor de debit, oferta este valabila pana la sfarșitul acestui an cu conditia virarii lunare pe card a salariului de minimum 1.500 de lei sau a platii la comercianti de minimum 700 lei/luna. Pentru cardurile Platinum, oferta este valabila cu conditia virarii pe card a salariului/venitului de minim 4.000 lei/luna la Idea::Bank sau folosirea cardului la comercianti, inclusiv in mediul online, de minim 1.000 lei/227 euro pe luna.

Pentru cardurile de credit comisionul este zero inclusiv pentru administrarea anuala. Linia de credit acordata pe card este de pana la 50.000 RON, dobanda curenta fixa fiind de 20% pe an. (DAE poate ajunge la 21,89% in cazul unui limite de credit de 5.367 RON, calculata pe 5 ani, retrasa integral la ATM dupa acordare).

Idea::Bank, parte a Getin Holding, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare poloneze, si-a  lansat pe 22 aprilie a.c. identitatea, filozofia si oferta bancara pentru publicul din Romania sub sloganul „Fresh banking from Poland”.

Atitudinea „fresh” este sustinuta si de experienta pe care Idea::Bank o propune clienților in sucursalele nou deschise: un spatiu de joaca pentru copii si, cat de curand, acces la intranet prin tablete puse la dispozitia clientilor si un canal video propriu – Idea::TV realizat in parteneriat cu un furnizor local.

“Relatia dintre banca si consumatorul de servicii financiare trebuie sa reintre in normalitate. Numele nostru, Idea::Bank, ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp sa oferim clientilor produse simple, usor de inteles, intr-un mod transparent, deschis si prompt care sa le ofere acestora economie de timp si bani.”  a declarat STEPHEN ORLESKY, CEO Idea::Bank Romania.

Idea Bank, noua banca scoasa pe piata de polonezii de la Getin Holding, construita pe bazele Romanian International Bank (RIB), pe care au preluat-o la finele anului 2013, vrea sa intre în Top 10 în urmatorii 2-3 ani, în special prin crestere organica,dar si prin achizitii de banci sau alte companii.

„Vom creste în special organic, dar si prin achizitii … vrem sa luam cota de piata de la alte banci … Sa ajungem in top 10 in 2-3 ani este un lucru fezabil. A fost un moment potrivit sa intram pe piata romaneasca, cand alte banci au probleme cu portofoliile, noi venim cu produse proaspete. Iar Romania este una dintre cele mai mari tari din UE, dar cu o rata a populatiei bancarizate foarte scazuta, acestea sunt avantajele si potentialul pietei, pe care o consideram stabila si predictibila”, a declarat miercuri Piotr Kaczmarek, CEO Getin Holding, în conferinta de lansare a noii banci.

Idea::Bank ofera produse si servicii persoanelor fizice si IMM-urilor, mizand pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet si digital banking – si diversificarea  canalelor alternative de vanzare si post vanzare. Institutia de credit are 35 de sucursale, dintre care cinci au fost complet schimbate, cu un nou concept.
„Strategia Idea Bank este de a se dezvolta prin canale alternative, in special electronice, nu atat prin extinderea retelei teritoriale, pentru ca trebuie sa fim cat mai eficienti”, a afirmat Ana Elena Cernat, vicepresedinte executiv Idea Bank.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?