Romania continua si in acest an cresterea considerata „spectaculoasa” de Asociatia Romana a Magazinelor Online. Dupa ce comertul electronic din Romania a inregistrat 2,8 mld. euro in 2017, cresterea asteptata pentru acest an este de 30%, la cel putin 3,5 mld. euro, potrivit lui Florinel Chis (foto), director executiv ARMO, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.
Chiar daca este important sa ai un pret competitiv, reprezentantul ARMO spune ca in acest moment, pretul nu mai este un diferentiator in procesul de cumparare.
Anul trecut erau operationale undeva la peste 7.000 de magazine online active in Romania, iar in prezent „crestem cu sute de magazine lunar”. Peste 500 dintre magazinele online din Romania sunt membre ARMO. Cateva zeci dintre acestea sunt afaceri de peste 10 mil. euro pe an.
Daca ar fi sa isi deschida propriul magazin online, Florinel Chis spune ca ar construi unul exclusivist, nisat, de jucarii educative pentru copii. „Nu simple jucarii ci un magazin-concept: as vinde o ACTIVITATE pe care o poti face IMPREUNA cu copilul tau; nu i-as vinde clientului un obiect, cat o idee”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: