Finantare alternativa start-up – Primul proiect de crowdfunding pe platforma SeedBlink a atras banii necesari intr-o perioada de trei ori mai scurta decat era prevazut

30 decembrie 2019

În 10 decembrie 2019, SeedBlink, cea mai mare platformă locală de equity crowdfunding, a pornit seria listărilor publice cu un startup care reduce cheltuielile și crește flexibilitatea familiilor cu copii. Deși campania a fost anunțată pentru 60 de zile, în primele 20 de zile s-a strâns deja întreaga sumă din runda de 150 mii EUR.

„Este un succes notabil și entuziasmant pentru democratizarea investițiilor în startupurile inovative și etice/”, potrivit comunicatului.

Seedblink mai precizeaza ca „împreună cu Evertoys am agreat ca până la finalul anului, adică pentru încă o zi, să mai poată fi acceptate supra-subscrieri”.

Infiintat in 2016, Evertoys este un start-up care transformă modul în care familiile obţin jucăriile pentru copiii lor: în loc să le cumpere, acum pot plăti doar un abonament pentru folosire. Un preţ lunar recurent dă acces familiilor la o întreagă “bibliotecă” de jucării din care pot alege articolele de care au nevoie pentru copiii lor, urmând a le înlocui cu altele mai interesante ori de câte ori doresc.

“Toys as a Service – un Netflix al Jucăriilor”. Pentru un abonament lunar, părinții comandă jucării de calitate pentru copii, pe care apoi le schimbă cu altele, după ce copiii își pierd interesul. La aproape 3 ani de la înființare, sunt în etapa de early adoption, având deja între 250 și 300 de abonați și mai mult de 8.500 de followeri pe rețelele sociale.

SeedBlink.com este prima platformă românească de Equity Crowdfunding dezvoltată de specialiști cu peste 25 ani de experiență. Subscrierile variază între 2.500 Euro și 200.000 Euro, simplificând modul în care orice persoană poate deveni investitor și susținător al startup-urilor locale.

În anul care urmează, SeedBlink va lista cel puțin 25 de startup-uri inovative, cu evaluări rezonabile.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?