Facilitati disponibile in platforma George, in urmatoarele trei luni: messenger, Plus in Cont, rambursare anticipata credite si multibanking.

Premium
14 mai 2020

„In perioada imediat urmatoare ne pregatim sa lansam varianta lui George pentru pentru persoane fizice autorizate si pentru persoane juridice, in special microintreprinderi.”, a declarat Cristian Mustata, Head of Digital Strategy la BCR, in cadrul unei conferinte online.

„De asemenea, vrem sa introducem un nou mod de interactiune cu clientii prin functionalitate de tip messenger care va fi implementata in George.”


O alta functionalitate ceruta de clienti este cea de rambursare anticipata a creditelor, „facilitate care isi va regasi locul in George in urmatoarele luni.”

Nu in ultimul rand, oficialul BCR a mai precizat ca George pregateste o serie de programe de loialitate si multibanking.

Detalii despre aceste programe a oferit Mihai Sandu, Business Development Manager la BCR.

„Pentru aplicatia „Plus in cont”, disponibila acum atat pe web dar si sub forma unei aplicatii mobile separate, pregatim migrarea ei in George. Astfel, toti utilizatorii platformei vor putea accesa direct din aplicatia George aceste oferte. Clientii vor putea activa si gestiona aceste oferte, vor putea vizualiza cashback-ul, pentru ca despre asta este vorba. In momentul in care isi vor activa aceste oferte la comercianti, de cate ori vor plati cu cardul la comerciantii respectivi vor beneficia de un cashback sub forma unor bani efectiv, returnati in contul lor.”, a precizat Sandu.

„Ne-am concentrat foarte mult in ultima vreme pe bonificarea experientelor din ecosistemul George, astfel incat experienta clientilor sa fie una cat mai omogena si mai simpla. (…) Odata cu multibanking, iesim din zona de experiente din ecosistemul George si ne extindem chiar in piata.”

Mai multe detalii despre facilitatea multibanking aici.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?