eMAG si Raiffeisen Bank lanseaza un card co-branded de credit cu DAE de peste 32%

25 octombrie 2017

eMAG lansează un card co-branded pentru clienți, prin care aceștia beneficiază de plata în rate fără dobândă și sunt recompensați cu puncte de loialitate de până la 10% din valoarea produselor vândute atât de eMAG, cât și de partenerii din Marketplace. Noul beneficiu se derulează în parteneriat cu Raiffeisen Bank printr-un card de credit Mastercard care poate fi folosit și pentru tranzacții oriunde în lume.

„Prin lansarea cardului de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank, ne dorim să le oferim clienților eMAG beneficii pentru achizițiile curente, o soluție facilă pentru finanțarea cumpărăturilor, dar în același timp, să le și recompensăm fidelitatea. Astfel, clienții eMAG pot beneficia de un număr extins de rate fără dobândă și pot acumula puncte de loialitate pentru achizițiile din eMAG, pe care le pot utiliza direct din contul de client eMAG”, a declarat Mircea Balica, Payments Platforms Manager eMAG.

„Cardul de cumpărături co-branded pe care îl lansăm astăzi cu eMAG este un proiect important în strategia băncii, care ține cont de nevoile clienților și experiențele pe care putem să le oferim. Prin acest produs, răsplătim experiența de cumpărare prin beneficii extinse și puncte de loialitate” a spus Gabriel Chenescu, Manager Card de Credit la Raiffeisen Bank.

Cu ajutorul noului card de cumpărături, clienții eMAG beneficiază simultan de puncte de loialitate eMAG, care pot fi folosite la comenzi ulterioare plasate pe eMAG, și de rate fără dobândă, în funcție de produsul cumpărat, de până la 24 de luni. Punctele pot fi administrate din contul de client eMAG.

„Clienții pot face cumpărături de la eMAG și de la partenerii din Marketplace în valoare de până la 30.000 de lei. Suma poate fi achitată în mod obișnuit în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă, iar dacă nu doresc să achite în rate, clienții pot opta pentru plata integrală și pot beneficia de până la 56 de zile fără dobândă. În plus, toate produsele din gama Samsung pot fi plătite în 24 de rate fără dobândă.”, potrivit comunicatului de presa.

În cazul în care clienții doresc să renunțe la produsul primit, aceștia au la dispoziție 30 de zile pentru a-l returna, iar suma plătită va fi restituită integral în contul aferent cardului de credit.

Noul card de credit oferit de eMAG și Raiffeisen Bank este embosat, înrolat în Mastercard SecureCode, iar pentru autorizarea plăților online se folosește parola dinamică 3D-Secure. Informații privind disponibilul și contul de card pot fi accesate oricând prin platforma de Internet Banking a Raiffeisen Bank. Cardul poate fi folosit și pentru a face cumpărături în rate fără dobândă de la toți comercianții parteneri ai Raiffeisen Bank, înscriși în programul Multishop.
Pentru a obține acest card, clienții pot aplica online pe site-ul retailer-ului sau al bancii, ori pot merge în orice sucursală Raiffeisen Bank. Cardul este emis gratuit, iar comisionul de administrare anual este de 60 de lei.

La o limită de credit de 5.367 lei folosită imediat și în întregime, 40% pentru retragere numerar și 60% pentru plăți la comercianți și rambursată în 12 luni în rate lunare egale, cu o dobândă de 26% fixă pe perioada rambursării, rata lunară este 522,82 lei, valoarea totală de plată 6.273,73 lei și DAE 32,30%.

Raiffeisen Bank deservește in Romania aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 IMM-uri si 5.700 de companii. Reteaua bancii numara 466 de agentii, 1.100 de ATM-uri, 164 de MFM (automate multifunctionale) si aproximativ 18.000 de EPOS-uri. Banca are in prezent peste 344.000 clienti activi pe canale electronice (online si mobile banking).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?