“Comenzile pe eMAG Supermarket au crescut în ultima săptămână de 10 ori faţă de media zilnică şi ne aşteptăm la o evoluţie în continuă ascensiune în perioada următoare.”, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al grupului eMAG, gigant cu afaceri de peste 5 miliarde de lei în 2019 la nivelul întregii regiuni.
“Evoluţia a fost una mixtă. Sunt categorii unde vânzarea a scăzut semnificativ: electrocasnice, fashion, auto, însă sunt şi categorii care au crescut: laptopuri, monitoare, televizoare, alimente de bază, produse pentru curăţenia casei, produse pentru copii. Un factor important este şi nivelul bun al stocului, am stat foarte aproape de producători şi am crescut nivelul stocului în momentul în care am văzut impactul în China.”, spune Stanciu.
Compania are stocuri şi are şi comenzi care sunt pe drum către România, asigură şeful eMAG. “Stocurile sunt mari, avem multă marfă pe drum, nu estimăm că vor fi probleme, chiar dacă durează mai mult producţia şi transportul.”
Vedem o schimbare masivă către plata cu cardul şi modalităţi de livrare fără contact: easybox şi livrare acasă, mai puţin showroom şi puncte de livrare. Ponderea comenzilor achitate a crescut la un nivel record, mai bun decât în urma oricăror campanii de promovare derulate vreodată de bănci şi de retaileri.
“Un element foarte important îl reprezintă creşterea plăţilor cu cardul. De la 40% a crescut spre 60%, în Bucureşti este chiar 70%. Vom continua să recomandăm plata cu cardul, este cea mai sigură şi din punct de vedere securitate, dar şi din punct de vedere riscuri pentru sănătate.”
Vedeti aici ce a facut retailerul online pentru a nu propaga virusul.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: