eMAG a invitat mii de „sellers” la Sala Palatului pentru a le vorbi despre oportunitatile de extindere in afara tarii

4 iunie 2019

Numărul vanzatorilor din Marketplace s-a triplat în trei ani, ajungând la 16.350. Mai mult, 50% dintre produsele vândute pe eMAG vin din Marketplace.

„Lunar înregistrăm peste 700 de selleri, ceea ce este o confirmare în plus că reușim să le oferim partenerilor noștri know-how-ul, instrumentele și programele de training de care au nevoie, astfel încât să dezvolte afaceri sănătoase cu impact în comunitățile locale. Estimăm că au fost create în jur de 16.000 de locuri de muncă în jurul ecosistemului Marketplace”, a declarat Florin Filote, director eMag Marketplace, la cea de-a III-a ediţie a Sellers’ Day ce a reunit peste 2.000 de companii, la Sala Palatului..

O mie de selleri din România vând în Ungaria, Bulgaria şi Polonia şi au livrat anul trecut peste 200.000 de comenzi, dublu faţă de anul precedent, potrivit companiei.

„Sunt peste 100.000 de companii în România care fac comerţ şi peste 4 milioane de clienţi care cumpără. eMAG Marketplace este cel mai simplu şi eficient mod prin care orice comerciant îşi poate adresa oferta unei baze atât de mari de clienţi, oportunitatea este mare pentru toţi comercianţii care încă nu vând prin eMAG Marketplace”, a mai precizat Filote.

În 2018, clienţii eMAG au achiziţionat 9 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 68% mai mult comparativ cu anul precedent.

”eMAG Marketplace este acum o opţiune pentru orice comerciant român, start-up sau nu, care îşi propune să se dezvolte pe piaţa locală sau la nivel internaţional. Doar anul trecut, 1.650 dintre companiile înscrise pe platforma eMAG au fost start-up-uri care au accesat, în acest fel, cel mai mare canal de vânzare din Europa de Est”, se arată în comunicat.

În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie şi în dezvoltarea platformei Marketplace. Au fost dezvoltate mai multe instrumente, care le oferă sellerilor date în timp real, pe baza cărora pot lua decizii de business.

”De exemplu, calitatea serviciilor oferite este monitorizată de programul „account health”, iar reclamaţiile sunt gestionate mai repede datorită unui tool special. Calitatea produselor este evaluată de instrumentul „product health”, iar serviciile de livrare sunt supravegheate de „courier health”. Datorită acestor instrumente, calitatea serviciilor oferite de sellerii din Marketplace a fost îmbunătăţită, aspect reflectat de creşterea cu 68% a vânzărilor de anul trecut”, se arată în comunicat.

Pentru a susține mai mult comunitățile locale, eMAG oferă sprijin micilor producători români, întreprinderilor sociale și ONG-urilor care beneficiază astfel de condiții preferențiale de listare în cadrul programului Deschide România, din cadrul eMAG Marketplace. Vânzările celor 1.300 de producători înscriși în acest program au crescut cu 80% în 2018 comparativ cu 2017, înregistrându-se peste 100.000 de comenzi.

Cu ocazia Sellers’ Day 2019 a fost lansată şi platforma de training eMAG Academy. Platforma include 100 de tutoriale video însumând peste 300 de ore de înregistrări, 130 de articole legate de funcţionarea Marketplace, şi o zonă extinsă de întrebări şi răspunsuri menite să ajute sellerii să-şi optimizeze procesele de business şi să răspundă mai bine nevoilor clienţilor.

Aflat la a treia editie, evenimentul a pus accent și pe extinderea sellerilor români în afara țării, prin integrarea lor în platformele eMAG Marketplace din Bulgaria, Ungaria și Polonia. Partenerii au avut mai multe sesiuni de training în cadrul cărora li s-au prezentat instrumente prin care pot începe rapid să exporte, crescându-și astfel afacerea.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?