Clientii magazinelor online se uita atent la termenele de livrare, acesta fiind unul dintre cele mai importante elemente dupa care aleg sa cumpere. Un procent de 69% dintre acestia nu mai comanda a doua oara de la un retailer online, daca prima comanda i-a intarziat, a declarat Oana Antohe, marketplace seller performance manager, eMag, in cadrul evenimentului Retail Arena, organizat de wall-street.ro. Mai mult, 25% dintre clienti vor anula comanda.
Reprezentantul eMag a mai arata ca si daca termenul de livrare este comunicat anterior clientului, rata de anulare este de 1,5 ori mai mare in cazul produselor care au termen de livrare mai mare de doua zile.
Tot ea a mai spus ca 68% dintre clienti nu vom mai cumpara de la un magazin, daca nu sunt multumiti de primul produs comandat.
Alte cifre legate de comportamentul clientilor de ecommerce:
– 16% dintre cei care primesc un alt produs decat cel comandat, nu se vor mai intoarce pe respectivul site
– 96% dintre clienti vor mai cumpara de la un magazin daca au beneficiat de un proces de retur simplu
– 58% dintre clienti sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru un produs, daca serviciul de customer care pe care il ofera respectiva companie este unul excelent
– cele mai multe sesizari sunt primite de la clienti nemultumiti de livrarea intarziata (35%)
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: